گل عجیب در لیگ دسته دوم / دروازه‌بان به حراست فدراسیون فوتبال فراخوانده شد

گل عجیب در لیگ ۲ که حتی در باگ‌های PES و FIFA هم دیده نمی‌شود منجر به احضار دروازه بان به حراست فدراسیون فوتبال شد.

گل عجیب در لیگ دسته دوم / دروازه‌بان به حراست فدراسیون فوتبال فراخوانده شد

به گزارش ممتاز نیوز، در ادامه اتفاقات عجیب در لیگ‌های دسته‌های پایین تر فوتبال ایران، حرکت عجیب دروازه بان در دیدار شهید قندی یزد و مس نوین کرمان، منجر به یک گل شد.

این حرکت و گل در فضای مجازی بازخوردهای زیادی داشت بطوریکه بینندگان از قفل بودن چنین حرکتی در باگ‌ها و خطاهای بازی‌های کامپیوتری فوتبال از جمله Fifa و Pes گفتند.

احضار دروازه بان و دعوت از ناظر مسابقه شهید قندی یزد و مس نوین کرمان

سایت رسمی فدراسیون فوتبال نوشت: با توجه به موضوعات مطرح شده و برخی تصاویر مرتبط با صحنه های مسابقه تیم های فوتبال شهید قندی یزد و مس نوین کرمان در لیگ دسته دوم باشگاههای کشور که شائبه هایی را به همراه داشته ، دروازه بان تیم فوتبال مس نوین کرمان از سوی حراست فدراسیون فوتبال احضار شده و ناظر این مسابقه نیز به عنوان شاهد جهت ارائه توضیحات مرتبط در جلسه بررسی موضوع حضور خواهد یافت.
بر این اساس حراست فدراسیون فوتبال در جایگاه رکن ارزیابی و بررسی پس از انجام تحقیقات لازم نسبت به ارجاع موضوع به ارکان قضایی و کمیته های مرتبط فدراسیون اقدام خواهد کرد.
گفتنی است بر اساس مصوبات کمیته صیانت از مسابقات فدراسیون فوتبال ، حراست و ارکان قضایی فدراسیون در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به احضار، بررسی ، تصمیم گیری و برخورد قاطع با هرگونه تخلف احتمالی در مسابقات باقیمانده لیگ های مختلف اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.