گل محمدی:معلوم نیست در پرسپولیس بمانم

۳۱فروردین۱۳،

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حالا که تا اینجا آمده‌ایم، اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران خارج ببرند.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،یحیی گل‌محمدی در حاشیه مراسم شب قبل تجلیل از چهره‌های ماندگار پرسپولیس اظهار داشت: بسیار خوشحالم که در جمع پیشکسوتان پرسپولیس هستم، فقط از این پیشکسوتان یک یا ۲ نفر می باشند که با من کمی مشکل دارند، بقیه آنها از من حمایت کردند و جا دارد صمیمانه‌ترین تشکر‌ها را از آنها داشته باشم.

وی افزود: ما بازی بسیار سختی را مقابل سپاهان در تهران داریم و از اصفهانی‌ها شناخت کافی هم داریم، مطمئن باشید اجازه نمی‌دهیم جام را از تهران خارج ببرند. تا اینجا که آمده‌ایم، از این به بعد هم با یکدلی و تلاش به هدف‌مان می‌رسیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده در پرسپولیس خواهید ماند یا خیر، گفت: هنوز چیزی معلوم نیست، همه چیز به آینده و تصمیم رویانیان بستگی دارد. اگر خدا خواست ماندم باز هم برای پرسپولیس تمام تلاشم را خواهم کرد و اگر قسمت نشد برای تیمم دعا می‌کنم. البته می‌دانم رویانیان همیشه به من لطف دارد و اعلام کرده که من در پرسپولیس ماندگارم. جا دارد از حمایت ایشان صمیمانه‌ترین تشکر را داشته باشم.

گل‌محمدی در پایان دربارهٔ هواداران نیز گفت: اگر تا به اینجا رسیده‌ایم، هواداران به ما کمک کرده‌اند و حالا هم اجازه نمی‌دهیم که دل آنها شکسته شود. بچه‌ها تلاش خود را انجام خواهند داد تا ان‌شاءالله در ابتدای سال ۹۲ سربلند باشیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.