گل محمدی: باید برابر سپاهان از حیثیت پرسپولیس دفاع کنیم

۲۸ام بهمن ،

یحیی گل‌محمدی امیدوار است پرسپولیس با کمک هوادارانش سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر سپاهان در هفته بیست و ضشم لیگ برتر اظهار کرد: فردا بازی سختی در پیش داریم. هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شویم حساسیت‌ باز‌ی‌ها هم بیشتر می‌شود و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. با توجه به اینکه بازی رفت را به سپاهان باخته‌ایم فردا می‌تواند برای ما یک بازی انتقامی با سپاهان باشد.

وی افزود: باید از حیثیت و داشته‌های پرسپولیس در این بازی دفاع کنیم. می‌دانیم که سپاهان تیم سازمان یافته‌ای است که مدیریت خوب و بازیکنان باکلاس و باهوشی دارد. بازی راحتی با این تیم نداریم اما ما پشتوانه خوبی به اسم هواداران داریم که امیدوارم با حضور پررنگ خود بار دیگر ما را حمایت کنند. ما هرچه داریم و همه انگیزه ما به خاطر این هواداران است.

گل‌محمدی با بیان اینکه پیروزی برابر گهر با کمک هواداران رقم خورد گفت: در بازی قبل هم همه دیدند که بعد از اینکه از گهر عقب افتادیم هواداران با شور و هیجان بیشتری ما را تشویق کردند. من آن سه امتیاز را مدیون هواداران هستم. از آن‌ها می‌خواهم که حمایت‌شان همچنان ادامه داشته باشد و فردا با کمک آن‌ها بازی را ببریم.

سرمربی پرسپولیس دربارهٔ این موضوع که بعضی از بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های قبل بی‌انگیزه نشان داده‌اند که نمونه‌ی آن پس از جلو افتادن از گهر مشخص شد گفت: حرف شما درست است. بزرگ‌ترهای تیم باید در این زمینه نقش خود را بهتر انجام دهند و وظایف خود را مثل دقایق اول بازی انجام دهند. در این رابطه صحبت‌هایی هم با بزرگان تیم انجام داده‌ایم که در این مقاطع از بازی‌ها با راهنمایی خودشان تیم را به جلو ببرند. نه اینکه فکر کنیم با یک گل پیش بودن بازی تمام است.

وی در ادامه دربارهٔ غیبت غلامرضا رضایی و محمد نوری گفت: ما دو تن از بهترین بازیکنان‌مان را نداریم. نوری و رضایی در چند بازی قبل جزو بهترین‌ها بوده‌اند. امیدوارم بازیکنانی که به جای آن‌ها در ترکیب قرار می‌گیرند، خوب باشند. ضمن اینکه ما کریمی و مهدوی کیا را هم نداریم اما پرسپولیس همیشه باید مثل پرسپولیس بازی کند.

ادامه دارد…


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.