گهر تیم دست و پا بسته‌ای برای حریفان نیست

 در پی وجود شایعاتی مبنی بر استعفای مدیر اجرایی تیم گهر شهرداری دورود، بهرنگ دالوند افزود: استعفایی در کار نبوده ولی مشکلاتی وجود داشت که خوشبختانه رفع شد.

 وی ادامه داد: طبق گزارش کادر فنی و سرمربی، در حال حاضر وضعیت تیم عالی و قرار است مبلغ قرارداد ورزشگاه انقلاب کرج برای بازیهای خانگی گهر به زودی پرداخت شود.

 دالوند ضمن تشکر از زحمات سرمربی تیم گهر عنوان کرد: همه بر جذب بازیکنان خوب در نقل و انتقالات صورت گرفته تیم گهر، صحه می‌گذارند و خیلی خوشبین هستند که نماینده لرستان با این بازیکنان و کادر فنی شایسته‌ نتایج قابل قبولی کسب کند.

 وی تاکید کرد: همه باید تلاش کنیم این تیم حداقل در لیگ برتر باقی بماند. البته شرایط برای این امر فراهم است. تنها باید مسوولان استان دست به دست هم دهند تا این مهم محقق شود.

 شهردار دورود با بیان اینکه فوتبال لرستان در لیگ برتر احیاء می‌شود، خاطرنشان کرد: تیم دست و پا بسته‌ای برای حریفان نیستیم و نماینده شایسته‎ای برای لرستان در لیگ برتر خواهیم بود.

 دالوند در پایان گفت: همه مسوولان برای رفع مشکلات این تیم کمک کرده‌اند و خوشبختانه ورزشگاه دورود به سرعت در حال تکمیل شدن است.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.