گهر زاگرس، لیگ برتری شد

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت – ۰۶:۳۶:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

 خبرگزاری آریا – تیم فوتبال گهر دورود در دیدار برگشت پلی‌آف در بروجرد با نتیجه یک بر یک برابر ایران‌جوان بوشهر مساوی شد اما در مجموع دو دیدار رفت و برگشت، سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر نام گرفت. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، تیم فوتبال گهر زاگرس دورود، موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پلی‌آف، ایران‌جوان بوشهر را شکست دهد و به عنوان سومین تیم لیگ یکی به فصل داوزدهم لیگ برتر صعود کند.
گهر در دیدار برگشت در خانه با تساوی بدون گل متوقف شد اما به دلیل تساوی یک بر یک در دیدار رفت و به دلیل گل زده در خانه حریف به لیگ برتر راه یافت.
گهر دورود در حالی موفق شد به لیگ برتر صعود کند که تماشاگران پر تعداد این تیم ورزشگاه را پر کرده بودند و حتی تعداد بسیار زیادی نیز به دلیل کمبود جا پشت درهای ورزشگاه مانده بودند.
مطمئنا حضور گهر در لیگ برتر و تقابل این تیم با تیم‌های پر طرفداری مانند پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی در دورود بر جذابیت‌های فصل آینده لیگ برتر اضافه می‌کند.
بدین ترتیب، تیم‌های آلومینیوم المهدی هرمزگان، پیکان قزوین و گهر زاگرس دورود سه تیمی هستند که به جای تیم‌های سقوط کرده شهرداری تبریز، شاهین بوشهر و مس سرچشمه در فصل دوازدهم لیگ برتر حاضر خواهند بود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۹۱۸۳۶۱۴۴۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.