گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت حمل و نقل گلستان تمدید شد

۱۷فروردین۱۳،

مهندس ˈمهدی میقانیˈ امروز اظهار کرد: با تلاش کارکنان و رعایت شاخص ها و الزامات سیستم مدیریت کیفیت و با توجه به گزارش سرممیز شرکت ˈالاینسˈ به لحاظ پایبندی و مسوولیت پذیری کارکنان به اصول و مبانی سیستم مذکور، این اداره کل برای پنجمین سال متوالی موفق به تمدید گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیت iso 9001:2008 شده و گواهینامه شرکت مشاور را برای سال ۹۲ کسب کرده است.

وی تصریح کرد: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان تلاش وسیعی را برای به کارگیری سیستم های مدیریت کیفیت در خدمات خود به کار گرفته که بخشی از آن ها در قالب صدور بارنامه برخط، طرح ارتقاء ایمنی موتورسواران و هم چنین ایمنی عبور و مرور ادوات کشاورزی و فروش اینترنتی بلیت مسافر در خدمت مردم استان قرار گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های گلستان، رعایت الزامات سیستم مدیریت کیفیت (ISO) در بخش حمل و نقل را سبب بهره‌وری بیش تر این بخش خواند و گفت: انطباق خدمات حمل و نقل با مقررات و استانداردهای سیستم کیفیت، بهره‌وری را افزایش داده و کیفیت و سهولت بیش تر را به دنبال دارد.

وی افزود: اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان بنا به رسالت خویش و با اعتقاد به ضرورت ارتقاء سطح خدمات و با توجه به نیاز موجود در بهبود ساختار و استقرار سیستم های نوین مدیریت، از سال ۸۶ نسبت به اجرای سیستم مدیریت کیفیت (iso 9001 : 2000) اقدام و با تلاش مستمر و راهنمایی های شرکت مشاور موفق به ارتقاء سیستم مدیریت کیفیت به (iso 9001 : 2008) شده است.

مهندس میقانی ادامه داد: این گواهینامه در پایان هر سال پس از انجام ممیزی مراقبتی، تمدید شده و بر این اساس اداره کل حمل و نقل و پایانه ها بار دیگر موفق به انطباق فرآیندها و خدمات خود با سیستم ایزو را فراهم کرده و موفق به تمدید آن شده است.

۶۰۲

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.