گوشه ای از جلوه های به یادماندنی استقبال مردم مشهد از رئیس جمهور

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، اقشار مختلف مردم استان خراسان رضوی از شهرستانهای مختلف از ساعتی قبل از ورود رییس جمهور در مسیر عبور وی و هیات همراهش در انتظار دیدار ایستاده بودند.

رییس جمهور که از لحظه ترک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد با استقبال گرم و پرشور مردمی روبرو شده بود، تا لحظه رسیدن به محل سخنرانی خود در صحن جامع حرم رضوی با خیل عظیم مردمی همراه شد.

حضور در جمع این مردم قبل از ورود کاروان رییس جمهور و در حین ورود کاروان لحظه های ماندنی را به نمایش گذاشت.

در این میان حضور مردمی مومن از طبقات و گروههای مختلف اجتماعی و اقتصادی با شور و هیجانی که در چهره آنان موج می زد و عده ای که با در دست داشتن نامه های درخواست از رییس جمهور در محل حاضر بودند و نیز دانش آموزانی که با پلاکاردهایی با محتوای خوش آمدگویی حضور داشتند از جمله نکات جالب توجه بود.

جمع چند نفره دانش آموزان یکی از هنرستانهای مشهد که با کلاه های خود به رنگ پرچم ایران و در دست داشتن پلاکاردهای خوش آمد گویی به رییس جمهور در حواشی محل ایستاده بودند جلوه ای دیدنی از استقبال رئیس جمهوری را به تصویر کشیده بود.

یکی از این دانش آموزان با بیان اینکه دوست دارم مثل رییس جمهور به مردم خدمت کنم و تا جایی که می توانم در میان مردم و در قلب آنان محبوب باشم در جمع استقبال کنندگان ایستاده بود و نیز یکی دیگر از آنان می گفت، من می خواهم رییس جمهور شوم تا هر چه مردم می خواهند به آنان بدهم.

دانش آموز دیگر در این جمع نیز از علاقه عمیق خود نسبت به دولت از مشکل خانواده خود و پیگیری نامه مادرش در سفر اول رییس جمهور به استان خراسان رضوی و حمایت هایی که پیاپی از آنان شده بود سخن می گفت.

خانم مسنی که با ورود خودروی حامل رییس جمهور به میدان ۱۵ خرداد مشهد ، اشک شوق از چشمانش جاری شده بود و به رغم اینکه نامه درخواستی در دست داشت یارای حضور در خیل جمعیت استقبال کننده را نداشت.

نکته جالب این صحنه این بود که پسر نوجوانی با مشاهده نامه این خانم مسن ، سرعت نامه را از دست پیر زن گرفت و با نزدیک شدن به رییس جمهور نامه را به دست ایشان رساند.

در سویی دیگر زن و شوهر جوانی که از شوق و نشاط حضور رییس جمهور در پوست خود نمی گنجیدند با علاقه به خودروی حامل رییس جمهور نزدیک شدند اما به خاطر تراکم بالای جمعیت نتوانستند همگام با هم به دیدار نزدیک بروند.

مرد میانسالی که خود به نزدیک خبرنگاران آمده بود و جویای کیفیت کار آنان شد علاقمندی خود را نسبت به رییس جمهوری ابراز داشت و ضمن آرزوی سلامتی برای رییس جمهور ، محروم نوازی و عدالت محوری را دو ویژگی منحصر به فرد دکتر احمدی نژاد و دولت های نهم و دهم دانست.

زنی که در گوشه ای آرام و ساکت نشسته بود و شور و شوق مردمی را دنبال می کرد، توجهمان را جلب کرد وقتی به نزدیکش رفتیم و با او هم صحبت شدیم از شوق آمدنش برای استقبال از رییس جمهور سخن گفت.

او که خواسته ها و مشکلات زیادی داشت، طرح مشکلات خود با رییس جمهور را علت آمدنش اعلام کرد و گفت، چون سواد نوشتن ندارم حضوری آمده ام تا با رییس جمهور بتوانم خواسته ام را مطرح کنم اما نمی توانم به نزدیک رییس جمهور بروم.

رییس جمهوری صبح پنجشنبه وارد مشهد شد و چهارمین سفر استانی به خراسان رضوی را با دیدار با مردم تایباد آغاز کرد.ک/۴

۷۴۹۶/۶۶۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۴۶۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.