گوشی‌های هوشمند بیش از رایانه‌های لوحی اطلاعات اینترنتی مصرف می‌کنند

۲۷م دیماه ،

فاوانیوز: اگرچه بازار رایانه‌های لوحی این روزها بسیار داغ است و کاربران علاقمندی فراوانی به خرید این قبیل محصولات نشان می‌دهند، اما این طور که آخرین بررسی نشان داده است صاحبان گوشی‌های هوشمند در جریان بارگذاری اطلاعات اینترنتی از کاربران رایانه‌های لوحی پیشی گرفته‌اند و به عبارت دیگر بیشتر سراغ بارگذاری‌های اینترنتی می‌روند.
 
به گزارش فاوانیوز به نقل از ایستنا؛ به نقل از مرکز تحقیقاتی Arieso، میزان رد و بدل شدن اطلاعات موبایلی با سرعت فزاینده‌ای رو به افزایش است که در این فرآیند نسل تازه دستگاه‌های الکترونیکی همراه و اطلاعات کاربردی‌تر و مفیدتر نقش اصلی برعهده دارند. اما این طور که مطالعه تازه نشان می‌دهد، شبکه‌های LTE محبوب‌ترین بستر برای این اتفاقات می باشند و شبکه‌های کنونی جوابگوی نیازهای روزافزون کاربران نیستند.
 
طبق آمارهای موجود، برای اولین بار صاحبان گوشی‌های هوشمند به میزان قابل ملاحظه بیش از صاحبان رایانه‌های لوحی اطلاعات موبایلی مبتنی بر اینترنت را مصرف می‌کنند. از بین ده دستگاه برتر که توسط آن‌ها بیشترین بارگذاری‌های اینترنتی انجام شده است ۶ دستگاه گوشی هوشمند بوده‌اند، ۳ دستگاه رایانه لوحی بوده است و فقط یک دستگاه گوشی هوشمند – رایانه لوحی یا همان Phablet بوده است. رتبه دستگاه‌های رایانه لوحی در این لیست ده‌تایی مربوط به عنوان‌های چهارم، هشتم و نهم می‌شود.
 
از بین ۱۲۵ دستگاهی که در این بررسی حاضر بودند، صاحبان آخرین مدل از سری گوشی‌های هوشمند آیفون بیشترین میزان بارگذاری اینترنتی را به خود اختصاص دادند. اما برای اولین بار در سه سال قبل این موقعیت گوشی هوشمند آیفون با خطراتی مواجه شد.
 
صاحبان گوشی آیفون ۵ اپل چهار برابر بیشتر از صاحبان گوشی هوشمند آیفون ۳G و ۵۰ درصد بیشتر از صاحبان گوشی هوشمند آیفون ۴S اطلاعات بارگذاری کردند. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند آیفون ۴S در سال ۲۰۱۲ میلادی محبوب‌ترین محصول شرکت اپل بود. در این میان صاحبان گوشی هوشمند Galaxy S III سامسونگ بیشتر اطلاعات را روی اینترنت منتشر کردند تا اطلاعات بارگذاری کرده باشند. در زمینه انتشار یافتن اطلاعات روی اینترنت صاحبان Galaxy S III اولین رتبه را از آن خود کردند و صاحبان آیفون ۵ در جایگاه سوم ایستادند.

فاوا نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.