گوشی هوشمند ارزان با صفحه ‌کلید سخت‌افزاری

۲۶اردیبهشت،

گوشی هوشمند ارزان با صفحه ‌کلید سخت‌افزاری

شرکت بلک‌بری پس از انتشار یافتن شایعات فراوان سرانجام گوشی هوشمند ارزان خود را با نام BlackBerry Q5 به صورت رسمی معرفی کرد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : گوشی هوشمند Q5 صفحه‌کلید کلاسیک گوشی‌های بلک‌بری را در خود جا داده است که البته کلیدهای مجزای آن نسبت به قبل تغییر کرده و سرعت تایپ کردن را افزایش می‌دهد. این گوشی هوشمند در اصل صفحه‌کلید کامل QWERTY را با یک نمایشگر لمسی ۳٫۱ اینچی ترکیب کرده است تا کاربران رضایت بیشتری از این محصول داشته باشند.

گوشی هوشمند تازه Q5 بلک‌بری از ماه ژوئیه سال جاری میلادی در بعضی بازارهای برگزیده شده عرضه می‌شود که البته هنوز خبری در مورد عرضه گسترده آن منتشر نشده است.

“تورستن هینس”(Thorsten Heins) مدیرعامل شرکت بلک‌بری در این خصوص گفت: «شرکت بلک‌بری بسیار خرسند است که نسل تازه گوشی‌های هوشمند مجهز به صفحه‌کلید کامل QWERTY را در اختیار کاربران می‌گذارد و در این راستا Q5 را عرضه کرده است.

گوشی هوشمند Q5 بلک‌بری بهترین قابلیت در هر زمینه را در اختیار شما می‌گذارد و امکانات پیشرفته سیستم‌عامل BlackBerry 10 را در کنار صفحه‌کلید سخت‌افزاری QWERTY ارایه می‌کند. این قابلیت‌ها برای هواداران جوان ما ارایه شده است تا به راحتی بتوانند از این گوشی استفاده کنند، از آن لذت ببرند، محصولی خلاقانه را در اختیار داشته باشند و به دنیای اینترنت متصل باشند».
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.