گوشی هوشمند لوکس با طلای ۲۴ عیار و منحصر به‌فرد وارد بازار شد

شرکت Aston Martin از تولیدکنندگان لوکس‌ترین اتومبیل‌ها در جهان گوشی هوشمند لوکس و منحصر به‌فردی را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کرده است که Aston Martin Aspire نام دارد.

gsmarena 0022 گوشی هوشمند لوکس با طلای 24 عیار و منحصر به‌فرد وارد بازار شدبه گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ایستنا، این گوشی هوشمند شامل نمایشگر لمسی ۲/۳ اینچی از نوع HVGA می‌شود و برای آن یک پردازنده تک‌هسته‌ای با توان ۸۰۰ مگاهرتز در نظر گرفته شده است که از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی و دوربین دوم VGA برای برقراری تماس‌های تصویری اشاره کرد.

این گوشی هوشمند ۲۵۶ مگابایت رم دارد و می‌تواند از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی کند. برای این محصول ابزارهای ارتباطی ۳G، Wi-Fi، گیرنده ماهواره‌ای GPS و بلوتوث در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند شامل نسخه ۲٫۳٫۵ سیستم‌عامل اندروید یا به عبارت دیگر Gingerbread می‌شود.

هنوز به درستی مشخص نشده است که Aston Martin این گوشی هوشمند را با همکاری کدام شرکت الکترونیکی تولید کرده است، اما برخی منابع آگاه اعلام کرده‌اند که ایسر مسؤولیت ساخت این گوشی هوشمند را برعهده داشته است. این گوشی در رنگ‌های مشکی، سفید، نقره‌ای، طلایی و طلایی-سرخ تولید شده است. قیمت مدل مشکی این گوشی هوشمند ۱۲۹۰ دلار اعلام شده است. بدنه تمام این گوشی‌ها با طلای ۲۴ عیار ساخته شده است و گران‌ترین مدل آن‌ها ۱۵۹۰ دلار قیمت دارد.

بسته‌ای که این گوشی در آن قرار گرفته است نیز بسیار جذاب است. این جعبه از جنس چرم ساخته شده ‌است و داخل آن گوشی و شارژی ویژه قرار دارد.

 گوشی هوشمند لوکس با طلای 24 عیار و منحصر به‌فرد وارد بازار شد

خبر های مرتبط:

  1. HP هم وارد بازار گوشی های هوشمند شد
  2. گوشی های لوکس نوکیا در بازار پرفروشند
  3. ارایه نسخه لوکس گوشی هوشمند iPhone 4S از Golden Dreams

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.