گوشی هوشمند ۴ هسته‌ای ارزان در راه بازار

۲۳اردیبهشت،

 

شرکت ایسر از تولید گوشی هوشمندی خبر داده که مبتنی بر پردازنده پرقدرت ۴ هسته‌ای ساخته شده و قرار است با قیمت ارزان وارد بازار شود.
 
شرکت تایوانی ایسر که از بزرگترین تولیدکنندگان رایانه‌های شخصی در جهان محسوب می‌شود، از تولید گوشی هوشمندی خبر داده که مبتنی بر پردازنده پرقدرت چهار هسته‌ای ساخته شده و قرار است با قیمت ارزان از تاریخ ۱۴ می وارد بازار شود.
 
به گزارش فارس به نقل از فوکوس‌تایوان، شرکت ایسر همچنین قصد دارد در تاریخ ۱۴ می یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کند و در آن گوشی هوشمند Liquid E2 را از طریق شرکت Chunghwa Telecom که بزرگترین اپراتور تلفن‌همراه در تایوان محسوب می‌شود، به دست کاربران برساند.
 
این گوشی در تاریخ ۲۴ آپریل وارد اروپا شود و در برنامه‌ریزی اولیه قرار بود وارد کشورهای بلژیک، هلند، اوکراین، فرانسه، اسپانیا، بریتانیا، ایتالیا، آلمان و روسیه شود که قیمت آن‌ هم ۲۲۹ یورو اعلام شده بود.
 
برای گوشی هوشمند Liquid E2 پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی، نمایشگر لمسی ۴٫۵ اینچی با کیفیت ۹۶۰ در ۵۴۰ پسکل، دوربین دیجیتالی ۸ مگاپیکسلی و … در نظر گرفته شده است.
 
پیش از این "اس. تی. لیو"(S.T. Liew) مدیر مرکز تلفن‌های همراه ایسر اعلام کرده بود که این شرکت قصد دارد طی سال جاری میلادی گوشی هوشمند ارزانی را با قیمت ۱۶۸ دلار وارد بازار کند که این محصول برای کاربران معمولی عرضه می‌شود.
 
پیش‌بینی شده است که گوشی‌های هوشمند ارزان و کاربردی ایسر از نیمه دوم سال جاری میلادی وارد آسیا و اروپا شوند.
 
شرکت ایسر قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی در مجموع شش یا هفت گوشی هوشمند تازه وارد بازار جهانی کند و پیش‌بینی کرده که امسال ۱٫۵ تا ۲ میلیون دستگاه گوشی هوشمند را به فروش می‌رساند و این در حالی بوده است که شرکت یاد شده طی سال قبل تنها بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار دستگاه گوشی هوشمند فروخته بود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.