گوشی پرچم‌ دار سونی رونمایی شد

۰۲م اسفند ، موبنا- ارتباطات همراه سونی تلفن هوشمند پرچم‌ دار مبتنی بر آندروید خود Xperia™ Z را به بازار عرضه می‌کند.

Xperia™ Z با ویژگی‌هایی شامل صفحه نمایش پنج اینچی Full HD با نمایش واقعی، دوام بالا، قابلیت‌های تک لمسی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع، بهترین‌های سونی را در یک تلفن هوشمند ارایه می‌نماید.
ارتباطات همراه سونی امروز تلفن هوشمند پرچم‌دار مبتنی بر آندروید خود، XperiaTM Z، را در خاورمیانه و آفریقا عرضه می کند که این تلفن چند بُعدی با حضور مدیران ارشد سونی موبایل در مجموعه آتلانتیس پالم در دوبی رونمایی شد.
XperiaTM Z تازه طیفی از ویژگی‌های بی‌همتا شامل صفحه نمایش پنج اینچی Full HD با رزولوشن ۱۰۸۰p و ویژگی نمایش واقعی، پردازنده چهار هسته‌ای Snapdragon™ S4 Pro ، موتور پردازش تصویر براویا موبایل دو و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با ویژگی تصویربرداری سریع، را به رخ می‌کشد.
این دستگاه با ارایه بهترین‌های سونی در یک تلفن هوشمند، از تکنولوژی پیشرفته سونی در تمامی طیف محصولات چندرسانه‌ای سونی، استفاده می‌کند.
“رودیگر اودنباخ” قایم مقام ارتباطات همراه سونی در خاورمیانه و آفریقا، گفت: ” XperiaTM Z قواعد بازی در تکنولوژی تلفن هوشمند را تغییر می‌دهدچرا که این گوشی پس از معرفی رسمی در نمایشگاه CES لاس‌وگاس موجی از اشتیاق را در جهان ایجاد کرده است.
وی افزود: ما نهایتز تجربیات کاربری غنی ارائه شده توسط این مدل درخشان از سری XperiaTM را به منظور افزایش چند برابر شتاب در بازارهای کلیدی خاورمیانه و آفریقا، پیش‌بینی می‌کنیم.
صفحه نمایش با وضوح بالا و ویژگی نمایش واقعی،توانمند شده با موتور پردازش تصویر براویا موبایل دو، تخصص دیرپای سونی در تلویزیون را به تلفن هوشمند آورده که این امر تجربه‌ای همه جانبه از ملاحظه با شفافیت و درخشندگی فوق‌العاده را ارایه می‌نماید.

این تلفن هوشمند توانمندی‌هایی را با دوربین‌های دیجیتال سونی به اشتراک گذاشته و به حسگر Exmor RS برای موبایل، اولین حسگر با ویژگی دامنه پویای بالای (HDR) ضبط ویدیو برای تلفن‌های هوشمند، مجهز شده است.

XperiaTM Z همچنین به منوی دوام باتری مجهز است که سبب بهبود زمان آماده بکار تا چهار برابر بیشتر از طریق بستن خودکار برنامه‌های کاربردی پرمصرف در زمان خاموش بودن صفحه نمایش و روشن کردن مجدد آنها وقتی که صفحه نمایش روشن می‌گرددد، می‌شود.

برنامه‌های کاربردی “WALKMAN®”، “Album” و “Movies” که به صورت از پیش بارگذاری شده بر روی Xperia Z قرار گرفته‌اند، امکان دسترسی به تمامی موسیقی‌های دانلود شده، یکپارچه سازی اجتماعی فیسبوک، فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی را فراهم می‌آورند.

XperiaTM Z به عملکرد انقلابی تک لمسی مجهز شده است که مصرف‌کنندگان را قادر می‌سازد به آسانی موسیقی، تصاویر و ویدیوهای خود را از تلفن هوشمند خود با طیفی از تجهیزات مبتنی بر NFC سونی شامل هدست بلوتوث استریوی SBH20، هدست بی‌سیم DR-BTN200M و حتی کنترل از راه دور یک تلویزیون براویا، به اشتراک بگذارند.

علیرغم بدنه باریک ۷٫۹ میلیمتری، Xperia Z با شیشه کوره‌ای و لایه ضد شکستگی بر رو و پشت آن و همچنین بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گرد و غبار (IP55و IP57) برای یک تلفن هوشمند، بسیار با دوام است.

این گوشی که در رنگ‌های مشکی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود، با آندروید ۴٫۱ (لوبیای ژله‌ای) به بازار عرضه خواهد شد و کمی پس از آن برای ارایه آخرین تجربه کاربری آندروید به ویرایش ۴٫۲ ارتقا خواهد یافت.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.