گومز: یورو هنوز برای من تمام نشده است

ماریو گومز، مهاجم تیم ملی آلمان، تاکید کرد رقابت های یورو ۲۰۱۲ هنوز برای او تمام نشده است.

این مهاجم ۲۶ ساله علی رغم به ثمر رساندن سه گل در مرحله گروهی، در دیدار با یونان جایگاهش در ترکیب اصلی را به میرو کلوزه واگذار کرد و این مهاجم باتجربه نیز یکی از گل های ژر من ها وارد دروازه شاگردان فرناندو سانتوس کرد اما گومز معتقد است هنوز در برنامه های تیم جای دارد.

او در گفتگو با نشریه کیکر گفت:” رقابت ها هنوز برای من تمام نشده است. می دانم که بودن روی نیمکت برای من خوب نبود اما من هنوز می توانم کمک زیادی به تیم بکنم و کمک کنم تا قهرمان شویم.

اجازه نمی دهم این اتفاق موجب کدورت شود؛ کلوزه به خوبی اعلام کرده که “داشتن دو مهاجم خوب به سود تیم است”. ان خیلی خوب است که اکنون خوب کار می کنم. من در سال ۲۰۰۸ خون نبودم و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم بازی نکردم.

هر دو ما بازیکنان مهمی برای تیم هستیم. من نشان دادم که می توانم گل های مهمی برای تیم به ثمر رسانم؛ حتی زمانی که میرو در تیم حضور دارد. ما در بالاترین سطح با هم رقابت می کنیم.

این یک رقابت کاملا عادلانه است و بسیار جذاب. البته من خیلی دوست داشتم مقابل یونان بازی کنم. اما ما باید با سرمربی صحبت کنیم. اگر من جای او بودم، تصمیمی که به نفع تیم بود، می گرفتم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.