گوگل در انتظار آغاز کنفرانس I/O

۱۱اردیبهشت،

گوگل قسمتی از برنامه خود را برای کنفرانسI/O در سال ٢٠١٣ منتشر کرد.

برنامه کلی شامل بیش از ١٢٠ جلسه در مورد دو سیستم عامل اندروید و کروم و یک کنفرانس مطبوعاتی بزرگ و بلند مدت می باشد. کنفرانس  I/O که  در آن حدود ۵٠٠٠ برنامه نویس شرکت خواهند کرد از شبِ روز ١۵ مِی در سانفرانسیسکو آغاز شده و به مدت ٣ روز ادامه خواهد داشت.

 

هر ساله یک شبکه ماهواره ای، جلسات این گردهمایی را به صورت زنده پخش می کند و به تمام برنامه نویسان سراسر دنیا این اجازه را می دهد که جلسات این کنفرانس را تماشا کنند.

در سال قبل گوگل  نسخه۴.١ سیستم عامل اندروید ، Google Now ، تبلت نکسوس ٧و گوگل گلاس را رونمایی کرد.

گوگل برنامه ریزی کرده است که چهار جلسه برای گوگل گلاس برگزار کند.گوگل گلاس یک عینک با تکنولوژی پیشرفته می باشد و گوگل اعلام کرده که ممکن است تعداد این جلسات افزایش یابد.

اما معرفی محصولات تازه، فقط قسمت کوچکی از این گوگل آی اُ می باشد.هر ساله گوگل هزاران دلار صرف هدایایی می کند که به شرکت کنندگان اعطا می گردد.برای مثال سال قبل گوگل به همه شرکت کنندکان یک نکسوس که همراه با سیستم عامل تازهش بود هدیه داد.

تاکنون بزرگترین اتفاق این کنفرانس در سال های قبل، چتربازانی بودند که از هواپیما خارج پریدند و بر روی سقف سالن ماسکُن که در سانفرانسیسکو واقع شده، فرود آمدند و ممکن است که امسال هم نمایش هایی برای کنفرانس مطبوعاتیشان در نظر داشته باشند.

منبع

پیشنهاد می‌شود بخوانید:

آی کلاب
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.