گوگل مشخصات عینک هوشمند خود را منتشر کرد

۲۷فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- پایگاه خبری CNET سرانجام با درج گزارشی اعلام کرد گوگل به صورت رسمی جزئیات این محصول را توضیح داده است.

پس از گمانه‌زنی‌ها و انتشار یافتن شایعات فراوان در مورد عینک هوشمند گوگل موسوم به Glass، پایگاه خبری CNET سرانجام با درج گزارشی اعلام کرد که گوگل به صورت رسمی جزییات این محصول را توضیح داده است.

به گزارش فارس به نقل از آی‌تی‌پی، عینک هوشمند شرکت اینترنتی گوگل که این روزها صحبت بسیاری در مورد آن می‌شود، هم‌اکنون مدل آزمایشی آن ساخته شده و توسط گروه انتخاب‌ شده‌ای از اشخاص مورد بررسی قرار می‌گیرد. این عینک پیشرفته و کاربردی قرار است با قیمت ۱۵۰۰ دلار وارد بازار شود.

فریم و پد بینی این عینک با صورت هر یک از کاربران تنظیم می‌شود و به همراه آن دو پد بینی اضافی نیز در اختیار کاربران قرار می‌گیرد تا به آسانی بتوانند از آن استفاده کنند.

شیشه‌های این عینک که در اصل نمایشگر می باشند، می‌توانند تصاویر را با کیفیت نمایشگرهای ۲۵ اینچی HD از فاصله ۸ فوتی به نمایش بگذارند.

همان طور که از قبل پیش‌بینی می‌شد، تصویربرداری یکی از قابلیت‌های کلیدی این محصول محسوب می‌شود و برای آن دوربین دیجیتالی ۵ مگاپیکسلی با کیفیت فیلمبرداری ۷۲۰ پیکسلی در نظر گرفته شده است.

این عینک هوشمند همچنین ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد که ۱۲ گیگابایت آن برای کاربران قابل استفاده است و در عین حال کاربر به فضای پردازش ابری گوگل هم برای ذخیره‌سازی اطلاعات خود دسترسی دارد.

این عینک هوشمند به فناوری‌های ارتباطی بلوتوث و Wi-Fi مجهز شده است و از استاندارد ارتباطی ۸۰۲٫۱۱ B/G برای اتصال به شبکه‌های بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

گوگل همچنین توضیح داده است که با هر بار شارژ، باتری این عینک هوشمند به کاربران امکان می‌دهد به مدت یک روز از آن استفاده کنند که البته انجام بعضی فعالیت‌های انرژی‌بر از جمله ضبط تصاویر ویدیویی می‌تواند از توان باتری بکاهد.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.