گویی آرامش بعد از انتخابات و اقبال عمومی از رئیس‌جمهور منتخب نتانیاهو را آزار می‌دهد

فروردین ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نتانیاهو که انتظار برگزاری چنین انتخابات بی‌نظیری را در ایران نداشت، از آرامش به وجود آمده بعد از آن ناراحت است و به منظور تضعیف ملت ایران آغاز به طرح ادعاهای واهی کرده است که راه به جایی نیز نخواهد برد.

 

“مهدی دواتگری” نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به اظهارات اخیر نتانیاهو  درباره برنامه هسته‌ای ایران و طرح اظهارات توهین آمیز به رئیس‌جمهور منتخب ملت گفت: موضع‌گیری رژیم صهیونیستی علیه ایران برای ما تازگی ندارد و انتظاری بیش از این هم از این رژیم نیست.

وی ادامه داد: موضع هسته‌ای ما کاملا روشن است و رهبر معظم انقلاب بر سیاست‌های کلی نظام در این زمینه را تعیین و بر آن‌ها تاکید کرده‌اند لذا غرب با اظهارات و ادعاهای بی‌اساس کاری از پیش نخواهد برد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: رژیم صهیونیسیتی و نتانیاهو  عصبانیت خود را از حضور پرشور مردم ایران در انتخابات و اقبال عمومی از حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با اظهارات عجیب و توهین ابراز می‌کنند.

نماینده عجب‌شیر و مراغه در پایان خاطر نشان کرد: نتانیاهو که انتظار برگزاری چنین انتخابات بی‌نظیری را در ایران نداشت، از آرامش به وجود آمده بعد از آن ناراحت است و به منظور تضعیف ملت ایران آغاز به توهین به رئیس‌جمهور منتخب و ادعاهای واهی کرده است که راه به جایی نیز نخواهد برد. 

گفتنی است؛ “بنیامین نتانیاهو” اول‌وزیر جنگ‌طلب و افراطی رژیم صهیونیستی روز قبل در یک مصاحبه اختصاصی با شبکه تلویزیونی “CBS” آمریکا با تکرار اتهامات همیشگی رژیم تل آویو علیه فعالیت‌های هسته‌ای ایران، در توصیف رئیس‌جمهور منتخب مردم ایران از الفاظ توهین‌آمیز استفاده کرده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.