گیتی پسند دومین نماینده والیبال اصفهان در لیگ برتر والیبال شد

تیم گیتی‌پسند اصفهان با صعود به دیدار نهایی لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ سهمیه لیگ برتر سال ۱۴۰۱ را به دست آورد اما جدال نمایندگان چالوس و نوشهر در مرحله نیمه‌نهایی به دیدار سوم کشید.

گیتی پسند دومین نماینده والیبال اصفهان در لیگ برتر والیبال شد

به گزارش ممتاز نیوز، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند) با دو دیدار به‌صورت متمرکز در خانه والیبال تهران برگزار شد.

در نخستین مسابقه و از ساعت ۱۵ تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و گل‌گهر سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اصفهان با شکست سه بر دو حریف به دومین برد متوالی برابر نماینده سیرجان دست یافت و راهی دیدار نهایی شد.

تیم گل‌گهر در ست‌های دوم و سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۳۰ بر ۲۸ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۱۶ بر ۱۴ نتیجه را واگذار کرد تا با قبول دومین شکست، راهی دیدار رده‌بندی لیگ دسته یک مردان شود.

اسدا… شاهمرادزاده و علی یاوری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۷۸ دقیقه طول کشید.

محمدمحبوب عشق‌دوست، امید فولادی‌وندا و قادر صادقی نیز تیم داوری این دیدار بودند که به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک جدال دو تیم را قضاوت کردند.

در دومین مسابقه نیز تیم‌های ایرانشید چالوس و ستاره طبرستان نوشهر در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده چالوس در دیدار رفت موفق به شکست حریف شده بود.

در این مسابقه ستاره طبرستان نوشهر سه بر یک به پیروزی رسید تا دو تیم از نظر برد یک بر یک برابر شوند و دیدار سوم تعیین کننده تیم فینالیست دوم این رقابت‌ها باشد که روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه برگزار خواهد شد.

علیرضا داودی، حمید حق‌بین، داود نافعی، مهرداد شوشتری و قادر صادقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ دسته یک مردان روز جمعه ۲۰ اسفند به صورت تک مسابقه در خانه والیبال تهران برگزار خواهد شد تا پرونده سال ۱۴۰۰ این رقابت‌ها با معرفی تیم‌های اول تا چهارم بسته شود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.