گیتی پسند صدرنشین ماند، گاز صعود کرد

۱۰م اسفند ،

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، امروز پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه هفته نهم لیگ برتر والیبال بانوان در شهرهای تهران و اصفهان برگزار شد که طی آن تیم گاز تهران بعد از هفته ها به رده دوم صعود کرد و گیتی پسند هم همچنان با ادامه روند پیروزی اش صدر جدول را حفظ کرد، ضمن اینکه ذوب آهن در بازی امروز یک امتیاز مهم و حساس را از دست داد.

در اصفهان تیم گیتی پسند از میزان خراسان میزبانی کرد که موفق شد این تیم را شکست دهد تا به قهرمانی اش در این فصل یک گام نزدیک تر شود. در این بازی بازیکنان راحله آرا موفق شدند ۳ بر صفر تیم ته جدولی میزان مشهد را شکست دهند و اختلاف امتیازشان با تیم های مدعی دیگر را حفظ کنند. با پیروزی امروز اصفهانی ها شمار پیروزی های این تیم به عدد ۸ رسید تا امیدوار به قهرمانی باشد. با این شرایط سقوط تیم میزان خراسان با وجود تغییر سرمربی اش و با هدایت ممدوح ، به لیگ دسته پایین تر قطعی شد تا این تیم تنها با ۳ امتیاز در این فصل منتظر بازی آخر خود در این فصل باشد. تیم گیتی پسند هم با ۳ امتیاز این بازی ۲۳ امتیازی شد و بالاتر از سایر تیم ها در رده اول باقی ماند.

در تهران هم دو بازی انجام شد، در خانه والیبال تیم های ستاره های پارس و گاز تهران رو در روی هم قرار گرفتند و تیم مدعی گاز تهران حریف خود را با شکست مواجه ساخت. سیما صدیقی که میداند برای رسیدن به قهرمانی نباید هیچ امتیازی را از دست بدهد امروز مقابل ستاره های پارس با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد تا نه تنها اختلاف خود با صدر جدول را به یک رده برساند بلکه امیدوار به بازی آخر این فصل مقابل تیم گیتی پسند باشد. به این ترتیب و با این پیروزی دیگر مدعی این فصل یعنی ذوب آهن اصفهان به رده سوم سقوط کرد تا گازی ها در فاصله یک هفته مانده تا پایان لیگ برتر، یک هفته ای رده دومی را تجربه کنند. به این ترتیب ستاره های پارس هم که در هفته های قبل حداقل امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آورد در بازی امروز متوقف شد تا با همان ۶ امتیاز در رده پنجم باقی بماند.

در دیگر بازی برگزار شده در تهران هم تیم های متین ورامین و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که تیم ذوب آهن با از دست دادن یک امتیاز، رده دومی را هم از دست داد. بازیکنان فریبا صادقی که هفته ها رده دوم را به نام خود ثبت کرده بودند امروز با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل تیم رده چهارمی متین پیروز شدند اما تنها دو امتیاز را به دست آوردند تا جای خود را با گاز تهران عوض کنند. متین هم که هفته قبل مقابل میزان پیروز شده بود با انگیزه ای بالا در بازی امروز مقابل اصفهانی ها به میدان رفتند و با تلاش فراوان توانستند حداقل امتیاز را از این تیم بگیرند و ۸ امتیازی شوند. در این بین صادقی و بازیکنانش که تا حدی رسیدن به قهرمانی را از دست رفته می دانند باز هم به بازی هفته آینده تیم های مدعی گیتی پسند و گاز چشم دوختند تا بتوانند حداقل رده خود را ارتقا دهند. به هرحال با نتیجه امروز تیم ذوب آهن ۲۰ امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد و تیم میتن ورامین با ۸ امتیاز در رده چهارم ماند.

نتایج کلی بازیهای امروز به شرح زیر است:
گیتی پسند ۳ – صفر میزان خراسان
(۲۵-۱۴، ۲۵-۱۹، ۲۵-۱۷)
ستاره های پارس صفر – ۳ گاز تهران
(۱۰-۲۵، ۱۴-۲۵، ۴-۲۵)
متین ورامین ۲-۳ ذوب آهن اصفهان
(۲۱-۲۵، ۲۵-۲۱، ۱۷-۲۵، ۲۵-۱۷، ۱۱-۱۵)

رده بندی تیم ها در پایان هفته نهم به شرح زیر است:
۱- گیتی پسند با ۲۳ امتیاز
۲- گاز تهران با ۲۱ امتیاز
۳- ذوب آهن اصفهان با ۲۰ امتیاز
۴- متین ورامین با ۸ امتیاز
۵- ستاره های پارس با ۶ امتیاز
۶- میزان خراسان با ۳ امتیاز/آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.