یادداشت برداری آقاتهرانی از سخنان علم‌الهدی/ سوالات خبرنگاران از لنکرانی در تاریکی/تکلیف کاندیداهای فعلی مشخص شد!

۲۶ام بهمن ،

گروه سیاسی مشرق — در همایش روز پنجشنبه جبهه پایداری آنچه بیشتر از همه ملموس بود، تاکیدات ویژه بر وجود حلقه انحرافی‌ای بود که به نقل از مهمان ویژه این همایش – آیت الله علم الهدی – قرار است در فتنه ۹۲ با اسم امام زمان(عج)به جنگ ابهت ولایت فقیه بیاید.

در ادامه حاشیه‌های این همایش را به قلم خبرنگار سیاسی ممتازنیوز می‌خوانید:

***

*** در ابتدای مراسم صادق محصولی به ایراد سخنرانی خود پرداخت و سپس کلیپی با محوریت «فتنه و انحراف» برای حاضرین به نمایش در آمد که در آن تصاویری از میرحسین موسوی، محمد خاتمی ، مهدی کروبی، موسوی تبریزی، صانعی، هاشمی و همچنین آشوب های سال ۸۸ به نمایش در آمده بود و در انتهای این کلیپ تصویری از محمود احمدی نژاد به نمایش در آمد که در آن دستان اسفندیار رحیم مشایی را بلند کرده و نشان می دهد.

*** مهمان ویژه این همایش آیت الله علم الهدی بود، که به نقل از مرتضی آقاتهرانی بوی حرم علی بن موسی الرضا را می توان از او استشمام کرد.

*** حاضرین سالن همایش که با کمبود صندلی و جا مواجه بودند، با آغاز سخنرانی آیت الله علم الهدی به روی سن رفته و دور صندلی ایشان نشستند.

*** مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری از جمله کسانی بود که از سخنان آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص فتنه و انحراف یادداشت برداری می کرد.

*** آیت الله علم الهدی در بخشی از سخنان خود به ریزش دانه درشت ها در فتنه اشاره کرد و از آقای منتظری به عنوان نمونه ای از این ریزش ها نام برد.

*** «فتنه آینده با اسم امام (ره) و امام زمان عج قد علم می کند». این از جمله مهمترین سخنان آیت الله علم الهدی بود.

*** پس از اتمام سخنرانی آیت الله علم الهدی ، صادق محصولی وی را بدرقه کرد.

*** آیت الله علم الهدی هنگام خروج از سالن سیدالشهدا با تعداد بسیاری از خبرنگاران مواجه شد و مدت بسیاری را صرف پاسخ دادن به سوالات خبرنگاران کرد.

*** همایش تمام شده بود و برق های سالن سیدالشهداء نیز خاموش شده بود اما لنکرانی تنها کسی بود که تا لحظه آخر به سوالات متعدد خبرنگاران پاسخ داد.

*** مرتضی آقاتهرانی در حاشیه همایش جبهه پایداری در پاسخ به این سئوال که آیا لنکرانی گزینه نهایی شما برای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: می تواند باشد.

*** لنکرانی که خود از گزینه های اصلی جبهه پایداری برای کاندیداتوری در انتخابات ۹۲ محسوب می گردد در خصوص کسانی که رسما اعلام کاندیداتوری کرده اند، اظهار داشت: کاندیداهایی که الان اسمشان مطرح است این زمینه را دارند که مورد سوء استفاده ابزاری جریانهای فتنه و انحراف قرار بگیرد و به همین سبب ما چنین کاندیداهایی را مورد توجه قرار نمی دهیم.

*** سخنگوی جبهه پایداری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با سعید جلیلی نیز رایزنی انجام شده است یا خیر اظهار داشت: با جلیلی در این باره صحبت کرده‌ایم.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.