یادگاری قدیمی ترین خیابان شهرمان روبه نابودی است

وقتی از تجریش به سمت راه آهن حرکت می کنیم مناظر زیبایی از درختان را در این منطقه نظاره گر هستیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، درختان یکی از موهبتهای الهی هستند که علاوه بر اکسیژن و زیباکردن منظرشهری روح و جسم انسان را التیام می بخشد.

درختان مثل انسانها احتیاج به آب و غذا و اکسیژن دارند و همانطور که انسان تمام نیازهای اولیه را تأمین می کنند درختان هم نیاز به تأمین این نیازها هستند.

چند روزی که وقتی سوار اتوبوس شدم و خواستم با اتوبوسهای تندرو به محل کارم بروم درختانی را دیدم که متأسفانه بعضی از این درختان شاخه های خشکی دارند و منظر درختان را بد کرده است.

وقتی در اتوبوس بودم و از یک دختری که تقریباً هم سن و سال خودم بودحدود ای ۲۸ سال اتفاقاً که دانجشوی محیط زیست بود سوال کردم گفت: وقتی این درختان را به موقع شاخه هایش خشکی گیری نمی کنند این درختان هم از نظر ظاهر و رشد درختان دچار مشکل می شوند و متأسفانه حتی در بعضی مواقع ممکن است به قطع درختان منجر شود. درختانی که اگر سالم باشد می توانند اکسیژن تولید کنند.

البته گزارشی که ما در این خصوص پرداختیم قسمتی از این درختان در این منطقه بود.

ولی زاده رییس فضای سبز شهرداری منطقه ۳ به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: خشکی گیری برگهای درختان برای زیباسازی منظر شهری دو هفته ای است که بصورت فعال شروع شده است.

وی ادامه داد: البته این خشکی گیری تا یک هفته آینده ادامه دارد. وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این طرح به منظور زیباسازی منظر شهری و همچنین مقاوم بودن درختان صورت پذیرفته است.

البته امیدواریم که این خشکی گیری که در این منطقه صورت پذیرفته است در مناطق دیگر هم طرحشان اجرا شود تا شاهد زیباشدن شهرمان و مقاوم بودن درختان در سالهای آتی باشیم./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.