یاد و خاطره دفاع مقدس با آموزش و پرورش چهار دانگه – اخبار اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش ناحیه چهار دانگه تهران گفت: همزمان با نزدیک شدن هفته دفاع مقدس آموزش و پرورش چهار دانگه به یاد شهدای دفاع مقدس مراسمی برگزار می کند.

فیروز بایرانی در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به هفته دفاع مقدس و وظایف آموزش و پرورش  گفت:‌ همزمان با نزدیک شدن هفته دفاع مقدس و یاد شهیدان که از خانواده های بزرگ آموزش و پرورش بودند که به تکلیف خود عمل کردند  و آرمان این ملت را نگه داشتند کادر آموزش و پرورش ناحیه چهار دانگه برای یاد دفاع مقدس جشنی را در هفته دفاع مقدس برای دانش آموزان برگزار می کنند.
* آمادگی مدارس در بازگشایی مهر
در ادامه فیروز بایرانی مدیر کل آموزش و پرورش چهار دانگه از آمادگی مدارس در بازگشایی مهر تصریح کرد: در امر آموزش و پرورش مشکلی وجود ندارد و بیش از ۴۱ کلاس در این ناحیه هوشمند سازی انجام شده است و ۳ مدرسه در این ناحیه تمام کلاس ها هوشمند می باشد.
مدیر آموزش و پرورش در رابطه با پیرامون تحول بنیادین افزود: آموزش و پرورش در اجرای طرح نظام ۶-۳-۳ هیچ مشکلی وجود ندارد و بیش از ۴۱ کادر آموزشی آمادگی لازم در اجرای طرح نظام بنیادین را دارا می باشند و تمام آموزش های لازم را دارا می باشند.
وی در رابطه با مجهز بودن کلاس ها افزود: تمام کارگاه ها و آزمایشگاه ها و کتابخانه ها در آموزش و پرورش مجهز می باشند و تمام کتابخانه ها علاوه بر کمک های آموزشی سایر کتاب های فرهنگی علمی و اجتماعی را دارا می باشند.
فیروز بایرانی در رابطه با نیروی انسانی تصریح کرد: بیش از ۶۰۰ کادر آموزشی در آموزش و پرورش این ناحیه مشغول به فعالیتند و از لحاظ نیروی انسانی هیچ کمبود آموزشی وجود ندارد و تمام کادر آموزشی تمام خدمت خود را در آموزش و پرورش انجام میدهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: آغاز سال تحصیلی را به منزله دفاع از ارزش های متعالی نظام قرار داده و به دانش آموزان نیز انتقال مفاهیم دهیم و تمام تلاش را در آموزش و پرورش انجام دهیم تا فرزندان این مرز و بوم را بر قله های بلند علمی برسانیم./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.