یاریار: جشن بزرگ باشگاه هنرمندان برگزار می‌شود/ تندیس انسانیت در انتظار بزرگان ورزش و هنر

۱۲ام بهمن ،

باشگاه ورزشی هنرمندان ایران در یازدهمین سال تولد خود در مراسمی با شعار «انسانم آرزوست»، به دنبال تجلیل از مقام والای انسانیت خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حسین یاریار، مدیر این باشگاه با اعلام این خبر گفت: نمی‌خواستیم فقط یک جشن تولد ساده برای این باشگاه بگیریم. به همین سبب تصمیم گرفتیم مراسمی خاص برای معرفی و تجلیل هنرمندان و ورزشکارانی بگیریم که عرصه هنر و ورزش را وسیله‌ای می‌دانند برای آن که در خدمت همنوعان خود باشند.

یاریار ادامه داد: آنچه در این مراسم قطعی شده، انتخاب ۵ انسان برجسته از حوزه هنر و ۵ انسان برجسته از حوزه ورزش است که این انتخاب‌ها به صورت مقدماتی توسط کارشناسان هر حوزه صورت گرفته و توسط کمیته‌ داوران، نهایی می‌شود.

مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران در پایان گفت: برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم که در نظر داریم آن را در تقویم هر ساله خود قرار دهیم، کمیته‌های مختلفی از مدتها قبل فعال شده‌اند که امیدواریم نتیجه کار آنها در مراسم سالگرد باشگاه به دل همه مردم ایران بنشیند.

مراسم یازدهمین سال تولد باشگاه ورزشی هنرمندان ایران (که پایه‌گذار بازی خیریه در ایران بوده و در زمان حیات خود ۴۶۵ بازی خیرخواهانه برگزار کرده) در اسفندماه آینده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.