یاری: فرهنگ رضوی باعث افزایش روحیه معنوی جامعه می‌شود

هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی/

سینماپرس-گروه سینما/کارگردان برگزیده دوره گذشته جشنواره فیلم رضوی گفت: برگزاری مستمر این جشنواره در گسترش فرهنگ رضوی تاثیر زیادی خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، داریوش یاری در گفت‌وگو با ستاد خبری هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی گفت: متولیان برگزاری این جشنواره باید نسبت به تبین سیاست‌های ثابت و دائمی برگزاری جشنواره و ارائه الگوهای مورد نظرشان در حوزه فیملسازی رضوی اقدام کنند، چرا که برگزاری مستمر جشنواره در گسترش فرهنگ رضوی تاثیر زیادی خواهد داشت.

وی افزود: پرداختن به فرهنگ رضوی باعث افزایش روحیه معنوی در جامعه، در قالب دیدن فیلم هایی با موضوع زندگی و سیره امام رضا (ع) می‌شود.

کارگردان «مسافر باران» در بخش دیگر سخنانش، با تاکید بر ضرورت عقیده داشتن فیلم سازی که به سراغ فرهنگ رضوی می رود، تصریح کرد: اگر فیلم سازی با عقیده و ایمان و شناخت در این حوزه فیلم سازی نکند، مطمئن باشید که هرگز فیلمش با مخاطب ارتباط برقرار نمی کند، چراکه فیلمساز می بایست با علاقه و خلوص قلبی درباره حضرت امام رضا (ع) فیلم سازی کند.

یاری در پایان، با اشاره به جایگاه جشنواره فیلم رضوی تصریح کرد: جشنواره فیلم رضوی می‌تواند یک جشنواره تخصصی برای انتقال مفاهیم معنوی و دینی باشد و امیدوارم که این جشنواره بتدریج به تکامل و بالندگی دست پیدا کند.

هفتمین جشنواره فیلم مستند و فیلمنامه رضوی طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ شهریور ماه ۹۱ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ه/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۵۶۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.