یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری صبح دیروز گشایش یافت.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) در این نمایشگاه بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۸ کشور خارجی تازهترین و نوین‌ترین تولیدات، صنایع ، تجهیزات کالاها و خدمات خود را ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری کشورهای آلمان، جمهوری چک، دانمارک، سوئیس، بلژیک، اسپانیا، انگلیس، هنگ کنگ، فرانسه، هلند، ژاپن، ایتالیا، ترکیه، روسیه، کره جنوبی، چین، لهستان و تایوان حضور دارند.

در این نمایشگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی، انواع اتوبوس‌های شهری، واگن قطارهای مترو، لوکومتیو، خودروهای سنگین و تجاری، وسایل نقلیه سبک و سنگین، ماشین آلات عمرانی، ماشین آلات راه سازی، تجهیزات ایمنی و راه سازی، خدمات حمل و نقل، صنایع ریلی توسعه زیربناهای حمل و نقل، جایگاه‌های سوخت فنی LPG و CNG، جرثقیل، بالابر و آسانسور، ماشین‌الات خدمات شهری، سیستم‌های مخابراتی و ماهواره‌ای، ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، بازیافت و مدیریت پسماند، تجهیزات فضای سبز و پارک‌ها و دیگر صنایع و خدمات مرتبط ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

همچنین در این نمایشگاه قرار است چند هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای منطقه از جمله عراق، افغانستان، کویت، ارمنستان و ترکیه از یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمت شهری تهران بازدید و با شرکت‌های ایرانی برای انعقاد قراردادهای تجاری وارد مذاکره شوند.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری در فضایی به مساحت بیش از ۳۵ هزار متر مربع و در سالن‌های شش، هفت، هشت، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۲۷ و فضای باز و با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و همکاری سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی از جمله همکاری و حمایت شهرداری تهران برگزار شده است.

معرفی دستاوردهای نوین، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهادها و سازمان‌های داخلی و خارجی، انتقال دانش، تکنولوژی و تجربیات، آشنایی با الگوهای موفق جهانی در عرصه حمل و نقل، فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای سرمایه گذاری شرکت‌های داخلی و خارجی و بهبود وضعیت محیط زیست در کلان شهرها و بهینه سازی مصرف سوخت کشور مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری از امروز تا ۹ آبانماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.