یاسر هاشمی: با تغییر دانشجو می‌خواهیم همسویی در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ایجاد شود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

یاسر هاشمی: با تغییر دانشجو می‌خواهیم همسویی در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ایجاد شود

یاسر هاشمی: با تغییر دانشجو می‌خواهیم همسویی در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ایجاد شود

 یاسر هاشمی گفت که توقع هیات امنای دانشگاه آزاد به سبب تغییرات ایجاد شده این بود که در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد هم همسویی ایجاد شود.

به گزارش ممتاز به نقل از ایسنا، رییس دفتر هیات امنای دانشگاه آزاد گفت: شاید این گونه از سوی بعضی از رسانه‌ها یا اشخاصی که نگاه مغرضانه دارند تلقی شود که به سبب سوء مدیریت تغییر در مدیریت دانشگاه آزاد ایجاد شده است در حالی که همه اعضا تاکید دارند که فرهاد دانشجو همه سعی خود را برای پیشرفت امور دانشگاه انجام داده است.

یاسر هاشمی در جلسه امروز معاونان دانشگاه آزاد با سرپرست تازه دانشگاه آزاد به جلسه شب قبل هیات امنای دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: لازم است که تاکید کنم جلسه چهارشنبه شب هیات امنای دانشگاه آزاد در فضای بسیار صمیمی و دوستانه برگزار شد و از آقای فرهاد دانشجو به سبب هماهنگی‌هایی که برای برگزاری این جلسه انجام دادند تشکر کنم.

یاسر هاشمی به دوران تغییر مدیریت عبدالله جاسبی اشاره کرد و گفت: در اوایل آغاز کار فرهاد دانشجو تلخی‌هایی به سبب یکسری مسائل حقوقی وجود داشت اما بعد از مدتی وی سعی کرد فضا را به سمت صمیمیت برگرداند و اگر امروز شاهد تغییر در دانشگاه آزاد هستیم تنها به سبب تغییر در وضعیت کشور و تصمیم اعضای هیات امنا است.

وی با بیان اینکه تغییر مدیریت‌ها امری کاملا طبیعی است اظهار کرد: وقتی در کشور دیدگاهی حاکم و غالب می‌شود تغییرات براساس آن شکل می‌گیرد. بنابراین به هیچ عنوان بحث سوء مدیریت‌ها مطرح نبوده است.

وی افزود: توقع هیات امنا به سبب تغییرات ایجاد شده این بود که در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد هم همسویی ایجاد شود.

وی به خصلت رفتاری حمید میرزاده اشاره کرد و گفت: آقای میرزاده اجازه نمی‌دهد که کار و امور محوله ‌اش با تاخیر انجام شود و حتی همکارانشان می‌گویند که برای کار در کنار دکتر میرزاده باید بدویم.

وی با بیان اینکه دکتر میرزاده سابقه حضور ۱۰ ساله در مجموعه هیات موسس و امنای دانشگاه آزاد دارد اظهار کرد: به سبب حضور وی در این مدت در دانشگاه آزاد اشراف کاملی بر مسائل اجرایی و علمی این نهاد بزرگ آموزشی دارد.

رئیس دفتر ریاست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به همکاری فرهاد دانشجودر این مدت اشاره کرد و گفت: در طول دوران همکاری که با آقای دانشجو داشتیم ممکن است سوء تفاهم‌هایی ایجاد شد ولی به سبب منافع دانشجویان تصمیم گرفتیم آنها را کنار گذاشته و کارهای دانشگاه را جلو ببریم.

/۱۱۱/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.