یافتن پارکینگ خالی دانشگاه توسط تلفن همراه !

۲۶م دیماه ،

69-77.jpg

دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه دولتی اورگان آمریکا با استفاده از نرم‌افزار تازه تلفن‌های همراه قادر خواهند بود راحت‌تر از قبل فضای خالی پارکینگ را در دانشگاه بیابند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این نرم‌افزار که «استریت لاین» نام دارد در دستگاه‌های راهنمای معلولان (ADA) در پارکینگ‌های دانشگاه سنسورهایی را نصب کرده است که با استفاده از رابط کاربری به نام «پارکر» که در تلفن‌های همراه نصب می‌شود اطلاعات لحظه به لحظه از فضای پارکینگ خالی در اطراف دانشگاه را به دارندگان این نرم‌افزار ارسال می‌کند.

دستگاه استریت لاین، با ارسال امواج انحصاری موج کوتاه توسط حسگرهای خود تعداد خودروهای موجود در پارکینگ را از طریق نرم‌افزار پارکر تخمین‌ زده و اطلاعات دقیق راجع به فضای پارک خالی را به دارندگان این نرم‌افزار ارسال می‌کند.

به گزارش پایگاه اینترنتی یونیورسیتی دیلی نیوز، جنیفر گاست، مسوول هماهنگی خدمات دسترسی معلولان در دانشگان اورگان گفت: در این دانشگاه به تفاوت‌ها و اختلافات احترام گذاشته می‌شود و این پروژه خود گواهی بر تعهد این دانشگاه مبنی بر فراهم کردن دسترسی همگان به امکانات برای هر سنی با هر قابلیت جسمی است. هدف از اجرای این پروژه، تسهیل دسترسی اشخاص معلول به فضای پارک است ولی با این حال این فن‌آوری برای تمام اشخاص مراجعه‌کننده به این دانشکده نیز مفید خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.