یاوری: بازی با کیفیتی نبود/ جام حذفی نباید حذف شود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

25-55.jpg

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز پس از پیروزی برابر سایپا گفت: امروز بازی با کیفیتی نبود اما خوشحالم که سه امتیاز بازی را گرفتیم.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، محمود یاوری بعد از دیدار فجر شهید سپاسی مقابل سایپا، در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز مانند بازی با تراکتورسازی بود و سایپا بیشتر روی هوا بازی نمود.

وی سبب استفاده سایپا از این شیوه بازی را چمن ورزشگاه شهید دستغیب شیراز عنوان و اضافه نمود: این نتیجه و کسب سه امتیاز بازی برای تیم ما ضروری و با اهمیت بود.

یاوری گفت: من این سه‌امتیاز و نتیجه برد را iبه سه پسرم که امروز، فردا و پس‌فردا تولدشان است و همچنین تماشاچیان خوب شیرازی، تقدیم می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی با یادآوری اینکه این تیم چهار بازیکن مصدوم دارد، خاطرنشان نمود: امیدوار هستم که در بازی‌های آینده iبهتر و شایسته‌تر ظاهر شویم.

یاوری نیز iبه خبرنگاران گفت که با حذف جام حذفی و برگزار نشدن آن مخالف است.

به گزارش تفسیری ایسنا، عباس محمد‌رضایی زننده تک گل بازی نیز گفت: اینکه بعد از زدن گل مقابل نیمکت تیم سایپا رفتم، هیچ سبب خاصی نداشت.

محمد‌رضایی خاطرنشان نمود: بعد از خروجم از سایپا، مجددا برای حضور در این تیم دعوت شدم اما نپذیرفتم.

به گزارش تفسیری ایسنا، محمدرضایی که بعد از زدن گل با حضور در مقابل نیمکت ذخیره تیم فوتبال سایپا، iبه شادی پرداخته بود، توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.