یاوری: با پرسپولیس استثنایی بازی داریم/ امیدوارم جنجال‌های داوری در دیدار فردا تاثیرگذار نباشد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی می گوید به خاطر اتفاقات بازی اخیر پرسپولیس و مس از علی دایی دلخور نیست.

به گزارش ممتاز؛ محمود یاوری سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته‌ یازدهم لیگ برتر حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت های خود را با تبریک هفته دفاع مقدس آغاز کرد و گفت: «بازیکنان ما از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارند. از نظر روحی هم هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به اینکه فردا با پرسپولیس استثنایی بازی داریم، امیدوارم شاگردانم نمایش خوبی را از خود ارائه دهند.»

او با اشاره به جنجال‌های داوری بازی پرسپولیس – سپاهان در هفته قبل گفت: «امیدوارم اتفاقات داوری بازی هفته قبل پرسپولیس در نحوه قضاوت دیدار فردا تاثیرگزار نباشد. البته  با شناختی که از آقای دایی و پرسپولیس دارم می‌دانم که مسائل حاشیه‌ای را در این بازی دخیل نمی کنند اما از کمیته داوران می خواهیم داوری را انتخاب کنند که در سرنوشت بازی تاثیر نداشته باشد و در نهایت تیمی که شایسته است امتیازها را کسب کند.»

یاوری در مورد رویارویی مجدد خود با پرسپولیس و علی دایی درفصل جاری لیگ برتر گفت: «علی دایی اسطوره فوتبال ایران، آسیا و جهان است و به خاطر اتفاقات بازی اخیر پرسپولیس – مس از او دلخور نمی شوم، به هر حال سببی ندارد در مورد این مسائل بحث کنیم. شاید اعتقادات من و دایی در مورد بازی جوانمردانه متفاوت باشد اما مهم این است که اصل ورزش و اخلاق را رعایت کنیم.»

او در واکنش به مطرح شدن فساد فوتبال ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: «یعنی تمام مسائل کشور حل شده و فقط  مانده که مجلس حاشیه‌های فوتبال را بررسی کند؟ قهرمانی از داورانی است که دوست دارد مورد توجه قرار بگیرد و این موضوع قضاوت قهرمانی را از نظر روانشناسی حساس می کند. زمانی وزن او بسیار بود و وقتی وزنش را کم کرد باید به دانشش بیفزاید.

سرمربی فجر در پایان بازهم با اشاره به حواشی داوری در هفته قبل گفت: «طبیعی است که این اتفاقات در دیدار فردا تاثیرگزار باشد. به هر حال داوران ما از نظر سنی جوان شده‌اند و زمان می برد تا کاملا با شرایط لیگ برتر وفق پیدا کنند. امیدوارم داوران هم شکیبا باشند و انتقادات را بپذیرند. البته من هم اعتقاد دارم که این برخوردها  نباید به خارج از کمیته داوران کشیده شود.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.