یاوری: غیبت چند بازیکن کلیدی‌مان در باخت تاثیرگذار بود/انگیزه فولادی‌ها سبب پیروزی‌شان شد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ جمعه ۵ آبان ۹۱،

25-55.jpg

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز پس از شکست تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: تیم ما مبتنی بر تاکتیک تیمی و فردی است و نبود بازیکنان کلیدی ما در این بازی تا اندازه‌ای روی روند کار ما تاثیرگذار بود.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، محمود یاوری در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار نمود: سببی نمی‌بینم که عدم حضور بعضی از بازیکنان اصلی‌مان را در کسب این نتیجه دخیل بدانم چون نفرات تاثیر بسیاری بر کار ندارند ولی تنها بعضی از بازیکنان کلیدی می باشند که ممکن است غیبت آن‌ها iبه ضرر یک تیم همه شود.

وی افزود: جا دارد iبه فرکی و مسئولان فولاد برای داشتن چنین تیمی تبریک بگویم چون امروز بازی خوبی را ارائه دادند و بر خلاف آن روز بد ما بود. با این وجود اشتباهات خط دفاع ما بسیار کمتر از بازی‌های قبل بود.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد: تیم ما گل زده بیشتری نسبت iبه سایر تیم‌ها دارد ولی در فوتبال یک اشتباه است که منجر iبه شکست تیمی می‌شود و فولادی‌ها نیز از همین اشتباهات حداکثر استفاده را نمودند.

وی تصریح نمود: روند رو iبه رشد ما با وقفه‌ای که در مسابقه‌ها می‌افتد از بین می‌رود. بازیکنان ما در این بازی خوب دویدند ولی خوب دویدن تنها عامل رسیدن iبه موفقیت نمی باش.

وی عنوان نمود: فولاد را عکس بازی با گهر دیدیم و بازیکنان این تیم با انگیزه بالاتری بازی می‌کردند و همین امر سبب پیروزی آن‌ها شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.