یکه زارع امید فردای بهتر خودروسازی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 یکه زارع امید فردای بهتر خودروسازی

یکه زارع امید فردای بهتر خودروسازی

ممتازنیوز: صنعت خودرو نباید به هیچ وجه تحت تاثیر سیاسیون باشد و حضور مدیر جدید ایران خودرو که یک نوآور خودرویی است به این صنعت کمک شایان توجهی می کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از موج، سید محمد بیاتیان عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب گفت: مدیرعامل جدید گروه صنعتی ایران خودرو سالیان طولانی در بدنه صنعت خودرو حضور داشته و مشکلات تولید را بخوبی درک می کند و همین امروز نه، امیدی برای فردای بهتر در صنعت خودروسازی است.
وی یادآور شد: قطعا وی با تکیه بر مدیران مجرب صنعت خودروسازی می تواند موفق شود البته دولت نیز باید اجازه بدهد که خودرو سازان خود برای قیمت گذاری تصمیم بگیرند.
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه قیمت دستوری نمی تواند صنعت خودرو را نجات دهد، اظهار داشت: البته در نهایت و پس از اینکه صنعت خودرو شرایط خوبی پیدا کرد باید بازار رقابتی ایجاد شود.
بیاتیان با تاکید بر اینکه دولت جدید قصد دارد در صنعت خودرو اقدامات مثبتی انجام دهد، افزود: برای رضایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باید مشکلات صنعت از جمله نقدینگی هر چه زودتر برطرف شود.
وی با اشاره به اینکه کمک به قطعه سازان باید در اولویت قرار بگیرد، یاد آور شد: نباید فراموش کنیم که برای تامین قطعات در داخل کشور باید نقدینگی و سرمایه در گردش مورد نیاز را تامین کرد.
دبیر دوم کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: با توجه به ضرورت تحقق حماسه اقتصادی دولت باید حمایت از صنعت خودرو به خصوص اعطای تسهیلات بلا عوض را در برنامه های خود قرار دهد.
بیاتیان در پایان با تاکید بر اینکه دشمن بعد از صنعت نفت، خودروسازی را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: تمام مسئولان وظیفه دارند که با تمام قوا از صنعت خودرو صیانت کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.