یک کارشناس حوزوی: باید درمقابل جریان رسانه‌ای استکبار ایستادگی کرد

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام ‘نجف لک‌زایی’ روز چهارشنبه در مراسم راه اندازی خروجی زبان میانماری در خبرگزاری ابنا در قم، اظهار داشت: این ایستادگی در قالب جریان توحیدی رسانه انجام می شود، این جریان در مقابل جریان رسانه‌ای و خبری نظام سلطه قرار دارد که به رهبری آمریکا در حال ترویج و به دنبال انعکاس اخبار، بر اساس امیال نفسانی است.

وی ادامه داد: جریان توحیدی، جریانی است که امام خمینی(ره) بنیانگذار آن بود و این جریان منادی تقوا و اطاعت از خدا و همراهی با فطرت انسانی است و تلاش دارد جامعه را آن گونه که خداوند می‌خواهد، بسازد.

لک زایی با اشاره به راه‌اندازی هجدهمین زبان خارجی خبرگزاری ابنا، ابراز امیدواری کرد با راه ‌اندازی زبان‌‌های دیگر این خبرگزاری، پیام اهل‌بیت(ع) را به گوش جهانیان برسد.

وی ادامه داد: البته با توجه به این که آموزه‌های اهل‌بیت(ع) همسو با فطرت انسانی است،‌ پذیرش آن نیز از سوی مردم آسان است.

مجمع جهانی اهل بیت(ع) سازمانی غیردولتی و بین المللی است که به دست جمعی از نخبگان پیرو اهل‌بیت (ع) و تحت اشراف رهبر معظم انقلاب تأسیس شده تاوظیفه شناسایی ، سازماندهی، آموزش و پشتیبانی از علاقمندان به خاندان عصمت وطهارت(ع) را عهده‌دار شود.

خبرگزاری ابنا وابسته به مجمع جهانی اهل بیت (ع) به ۱۸ زبان زنده دنیا آخرین اخبار جهان اسلام و تشیع را اطلاع رسانی می کند.

با راه اندازی زبان میانماری که زبان مردم کشور ‘برمه’ (اتحادیه جمهوری میانمار) در جنوب شرق آسیا است بیش از ۵۰ میلیون نفر از اهالی ان کشور بویژه پنج میلیون مسلمان آن زیر پوشش رسانه ای این خبرگزاری قرار می گیرند. ک/۲

۵۶۹ / ۳۸۰/۵۳۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۲۴۴۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.