یک مقام سوری: ملت سوریه تلاش گروه های تروریستی را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، الشعار عصر پنجشنبه در مراسم فارغ التحصیلی آکادمی پلیس در دمشق افزود: حمایت مردم سوریه از رهبری خود توطئه توطئه گران را که با انفجارهای تروریستی می خواستند حاکمیت و ابهت سوریه را خدشه دار کنند، خنثی کرد.

وزیر کشور سوریه اظهار داشت، توطئه بزرگ علیه سوریه را امریکایی ها، صهیونیست ها، اروپایی ها و مدعیان عربیت امثال حکام قطر و عربستان سعودی طرح ریزی کرده اند و مجریان آنها مزدوران تروریست و از جمله تکفیری ها هستند که با پول، اسلحه، پوشش تبلیغاتی، دروغ و فریب کانال های ماهواره ای از ماهیت اسلامی تهی شده اند.

به گفته این مقام سوری، توطئه گران از زمان آغاز طرح ‘کوفی عنان’ فرستاده سازمان ملل برای حل بحران سوریه و پایبندی دولت سوریه به این طرح، حملات خود را گسترش داده اند و امرای خلیج فارس طرح عنان را زیر سووال بردند و این بیانگر شکست آنها در دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده است.

عنان ۲۴ فروردین ماه طرحی شش ماده ای برای حل بحران سوریه ارائه کرد که برقراری

آتش بس و گفت وگوی دولت سوریه با مخالفان از بندهای مهم آن به شمار می رود.

الشعار همچنین فریب خوردگانی را که دستشان به خون بیگناهان آلوده نشده به تسلیم خود و تحویل اسلحه و توجه نکردن به تبلیغات و اخبار گمراه کننده فراخواند.

ظرف یک ماه اخیر بیش از یک هزار نفر از افراد مسلح که دستشان به خون بیگناهان آلوده نشده، خود را تسلیم نیروهای دولتی کردند و با سپردن تعهد مبنی بر خودداری از اجرای عملیات مسلحانه و خرابکارانه آزاد شدند.

خاورم**۱۴۳۱**۱۳۶۸**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۳۸۲۸۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.