یک میلیون و ۱۸ هزار خدمت در حوزه کمیته امداد از دستاورد سفرهای استانی است

‘علی اصغر حاجی نقی’ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تعداد خدمت ارائه شده به محرومان و نیازمندان در اجرای شعار عدالت محوری دولت و در چهار حوزه عمده خدمات فرهنگی و تحصیلی، مسکن و ساختمان، اشتغال و کارآفرینی و مساعدتهای اجتماعی ارائه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی با چشمگیر خواندن این حجم از خدمات ارائه شده ادامه داد: دولتهای نهم و دهم با شعار عدالت محوری وارد عرصه خدمت رسانی شدند و به راستی نیز شاهد تحقق عدالت در سطح کشور بوده ایم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیات دولت در کشور که به مناسبت صدمین سفر، در مشهد برگزار می شود افزود: در غرفه کمیته امداد این نمایشگاه که با نگاه جامع به دستاوردهای ۹۹ سفر استانی هیات دولت در حوزه این نهاد برگزار می شود بخشهای مختلف خدماتی در این زمینه به نمایش گذاشته شده اند.

او اظهارداشت: مصوبات سفرهای استانی هیات دولت، فرآیند رسیدگی به نامه های مردمی که در طول سفر به رییس جمهور نوشته شده و رسیدگی آنها از جمله بخشهایی است که در نمایشگاه ارایه شده اند.

مسئول غرفه کمیته امداد در ‘نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیات دولت’ در مشهد افزود: همچنین مجموعه فعالیتهای سفرهای استانی رییس جمهور در بخش اشتغال و خودکفایی، حمایتی، فرهنگی و تحصیلی، مسکن وساختمان و همچنین عملکرد اجرای مصوبات سفرهای استانی و آثار و برکات ناشی از اجرای این مصوبات در قالب آمارها و نمودارها در این چارچوب به نمایش درآمده است.

حاجی نقی اظهارداشت: در این نمایشگاه جلوه هایی از توانمندسازی خانواده های محروم زیرپوشش کمیته امداد که با کمک و مساعدت دولت محقق شده نیز به تماشا گذاشته شده است.

وی گفت: غرفه کمیته امداد امام خمینی(ره) در نمایشگاه دستاوردهای سفرهای استانی هیات دولت در کشور، در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع برپا شده است.

‘جشنواره و نمایشگاه یکصدمین سفر استانی دولت’ عصر امروز طی مراسمی با حضور وزیر کشور همزمان با سفر چهارم اعضای هیات دولت به خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح می شود./۳

۷۴۹۶/۶۶۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۲۴۲۷۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.