یوشیرو: آرشیو کامل تیمهای جهان را داریم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

سرپرست تیم والیبال نوجوانان ژاپن در باره سیستم آنالیز ورزش والیبال کشور ژاپن گفت: فدراسیون والیبال ژاپن آرشیوی بسیار کامل از تیم های مختلف در جهان دارد.

به گزارش تفسیری خبرنگار ورزشیممتازنیوز،”اینهو یوشیرو” ضمن بیان این مطلب افزود: نمایندگان فدراسیون والیبال ژاپن در بسیاری از تورنمت های بین المللی که حتی ژاپن نماینده ندارد، مانند مسابقات قهرمانی رده های مختلف سنی در قاره های جهان حضور می یابند و از تیم های شرکت نماینده در این رقابت ها گزارش تفسیری و آنالیز تهیه می نمایند و در آرشیو فدراسیون نگهداری می نمایند.

وی در باره ضرورت آنالیز نمودن تیم ها حتی در روز پایانی مسابقات که هیچ آنالیز دیگر این کار را انجام نمی دهد، گفت: تیم های دیگر آنالیز مقطعی دارند و بیشتر برای استفاده در همان تورنمنت تهیه می نمایند. اما سیستم آنالیز ژاپن جمع آوری اطلاعات کلیه تیم ها برای آرشیو فدراسیون است.

 سرپرست تیم والیبال نوجوانان ژاپن ادامه داد: iبه عنوان مثال تیم های که در این تورنمنت حضور دارند در دو سال دیگر iبه عنوان تیم والیبال جوانان در مسابقات قهرمانی آسیا و تیم های برتر آن در مسابقات قهرمانی جوانان جهان شرکت می نمایند. شاید تیم ها تغییرات اندکی در بازیکنان و ترکیب اصلی خود داشته باشند، اما معمولا شاکله اصلی آنان حفظ می گردد.وی یادآوری نمود: بنابر این هر وقت تیم های والیبال ژاپن بخواهند در تورنمنتی شرکت نمایند، کادر فنی iبه آرشیو آنالیز مراجعه و اطلاعات ثبت شده در مورد تیم های شرکت نماینده در آن تورنمنت را پیش از آغاز مسابقات استخراج می نمایند. این اطلاعات بسیار کامل و در مورد بازیکنان و کادر فنی تیم ها است.

گفتنی است؛ تیم والیبال نوجوانان ژاپن در مرحله نیمه نهایی نهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با شکست در برابر ایران از راه یابی iبه دیدار نهایی باز ماند و امروز پنج شنبه در مرحله نهایی برای کسب عنوان سومی iبه مصاف کره جنوبی می رود./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.