یوونتوس – لاتزیو؛ سوپرجام ایتالیا/ رونمایی از یووه تازه با توس و یورنته

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – یوونتوس و لاتزیو امشب در سوپرجام ایتالیا به مصاف هم می روند، یووه به عنوان قهرمان سری A ایتالیا و لاتزیو به عنوان فاتح جام حذفی این کشور.

به گزارش ممتاز؛ آنتونیو کونته و مردانش در این فصل اهداف بزرگی دارند، از جمله موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و به همین سبب این بازی می تواند آغاز خوبی باشد برای درخشش در جام‌های بعدی. غولهای تورین دو فصل متوالی قهرمان لیگ شده اند و فصل قبل نیز این عنوان را با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم به دست آورند، در حالی که لاتزیو شش پله پایین‌تر از یووه ایستاد. در بازی‌های پیش فصل، یووه عملکرد خوبی نداشت و در تورنمت «چمپیونز کاپ» بدون برد، آخر شد اما کونته به تیمش امیدوار است و شاگردانش آماده نبرد امشب در ورزشگاه المپیک رم می داند. او امروز تیمی کامل را در اختیار دارد، تیمی که با اضافه شدن امثال توس، یورنته و اوگبونا قدرتمند از فصل قبل به نظر می‌رسد.

لاتزیو هم که به لطف برد در فینال جام حذفی مقابل همشهری و دشمن قدیمی اش رم حضور خود در این دیدار را مسجل کرد، در حالی پا یه این میدان می گذارد که ولادیمیر پتکوویچ مربی این تیم معتقد است با وجودی که همه شانس کمی برای تیم او قائلند اما اطمینان دارد که می توانند برنده از زمین خارج شوند. لاتزیو از سال ۲۰۰۰ نتوانسته سوپرجام را به دست آورد، اما یووه سال قبل با نتیجه ۴-۲ ناپولی را شکست داد و امسال امیدوار به تکرار آن موفقیت است.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.