یکسا‌ن‌سازی حقوق کارکنان تا پایان سال/برخورد با نشست‌های دانشجویی بدون مجوز

۰۲م آذر ،

14-289.jpg

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تلاش دارم تا حقوق کارمندان دانشگاه آزاد را عادلانه کنم اما آنقدر روی دستم بدهی گذاشتند که کار سخت شده اما قول می‌هم در صورت تصویب هیات امنا، تا پایان سال جاری و یا ابتدای سال آینده حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی با دانشگاه‌های دولتی یکسان شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد پس از مراسم عزاداری در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع کارکنان این دانشگاه، گفت: امام حسین(ع) بستر آرامش است و شهدای کربلا ما را به ائمه اطهار علیه السلام متصل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه محبت میان ما به سبب انسانیت است، افزود: شرمنده‌ام از اینکه زمانی مسئولیت ریاست دانشگاه آزاد را بر عهد گرفتم که توانایی‌ام بیشتر از این نیست.

رییس دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: از همان ابتدای کار تلاش داشتم تا بانک این دانشگاه را تاسیس کنم اما مجوز ندادند و جالب این است کسانی که در عدم مجوز تاسیس این بانک دست داشتند به من می‌گویند، چرا بانک را تاسیس نمی‌کنی؟

دانشجو تاکید کرد: در حال حاضر ۲۵ هزار مربی در دانشگاه آزاد مشغول فعالیت می باشند و تلاش داریم تا پایان سال امکانی فراهم شود تا این مربیان ادامه تحصیل دهند.

رییس دانشگاه آزاد افزود: دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی اگر بخواهند در صورت اخذ اجازه می‌توانند علیه رییس دانشگاه آزاد میتینگ برگزار کنند اما اگر کسی بدون اجازه اقدامی انجام دهد با آن برخورد می‌کنیم.

دانشجو اظهار داشت: با یک مدیریت صحیح شهریه‌های دانشجویان در سال جاری افزایش نیافت و تخفیفات لازم نیز اجرایی شد این در حالی است که مجوز افزایش شهریه را نیز داشتیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.