یکهزار دستگاه دوچرخه به مدارس غرب تهران اهدا می شود

شهردار منطقه ۵ گفت: همزمان با طرح استقبال از مهر یکهزار دستگاه دوچرخه به مدارس غرب تهران اهدا می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۵ سعید طلوعی،با اعلام این خبر عنوان کرد: با توجه به سیاستهای شهرداری تهران در افزایش سهم حمل و نقل عمومی طرح  تکمیل و یکپارچه سازی شبکه حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: به منظور نهادینه کردن فرهنگ استفاده از دوچرخه همزمان با طرح توسعه مسیرهای دوچرخه سواری در سطح منطقه همزمان با طرح استقبال از مهر یکهزار دستگاه دوچرخه به مدارس اهدا می شود.
شهردار منطقه ۵ در ادامه از افزایش خانه های دوچرخه در سطح منطقه خبر داد و با اشاره به اولویت برنامه های منطقه در ایمن سازی و ساماندهی شبکه بزرگراهی غرب تهران گفت: بدین منظور با نصب علائم ترافیکی، نصب گاردریل، پل عابر پیاده بزرگراه های غرب تهران از تجهیزات ترافیکی مطلوب برخوردار است.
وی در ادامه به شناسایی نقاط حادثه خیز اشاره کرد و افزود: به منظور ارتقای ایمنی تردد و کاهش حوادث رانندگی ضمن شناسایی نقاط حادثه خیز طرح های ترافیکی بر اساس مطالعات صورت گرفته اجرا می شود.
طلوعی با اشاره به برنامه توسعه حمل و نقل عمومی گفت: بدین منظور با افزایش خطوط تاکسی و اتوبوس کلیه محلات منطقه تحت پوشش حمل و نقل عمومی قرار می گیرد.
شهردار منطقه ۵ با اشاره به ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی طرح های ترافیکی گفت: مناسب سازی معابر ویژه معلولین از دیگر اقدامات ارزشمند است که در ۳۰۰ تقاطع اجرا و مابقی نیز در حال انجام است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.