یکی از مسوولان خبرگزاری سوریه ترور شد

رییس بخش اخبار داخلی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شنبه شب در منزل خود در اطراف شهر دمشق پایتخت این کشور از سوی افراد مسلح ترور و کشته شد.
به گزارش خبرگزاری سانا، ‘علی عباس’ در منطقه جدیده عرطوز در استان ریف دمشق و در جنوب غرب این شهر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

دور جدیدی از حملات مسلحانه، علیه رسانه های سوریه و کارکنان و دست اندرکاران خبری آن ها در هفته های اخیر از سوی افراد مسلح آغاز شده است.

بر این اساس شب گذشته، اعضای گروه خبری شبکه الاخباریه در منطقه التل در اطراف شهر دمشق در جریان عملیات ارتش سوریه در این منطقه از سوی افراد مسلح ربوده شدند.

هفته گذشته نیز بر اثر انفجار یک بمب در ساختمان مرکزی صدا و سیمای سوریه در میدان امویین دمشق، بخش مونیتورینگ این ساختمان تخریب و چند نفر در این ارتباط نیز مجروح شدند.

پیش از آن نیز ساختمان شبکه الاخباریه سوریه مورد حمله افراد مسلح قرار گرفت که در جریان آن هفت نفر از جمله سه کارمند امور خبری کشته شدند.

ترور عکاس روزنامه الثوره در منطقه داریا در استان ریف دمشق، قتل ‘محمد سعید’ یکی از دست اندرکاران تلویزیون سوریه پس از ۱۵ روز از ربوده شدن وی توسط افراد مسلح و ربودن ‘طلال جنبکلی’ فیلمبردار شبکه الاخباریه، از دیگر مواردی است که در روزهای اخیر از سوی افراد مسلح، در سوریه صورت گرفته است.

۴۹۲۶۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.