یک‌هزار و ۶۰۰ تن محصول روی میز فروش رفت

یک‌هزار و 600 تن محصول روی میز فروش رفت

امروز رینگ کشاوزی بورس کالا، میزبان گندم دامی و جو دامی است.

 

به گزارش خبرنگار ایانا، در جریان معاملات روز جاری کارگزاری صبا جهاد برای دومین بار در هفته جاری یک‌هزار و ۴۵۰ تن گندم دامی از سرخس را به نمایندگی از شرکت بازرگانی جبل دماوند صبا، روی میز فروش گذاشت. این محصول در ابتدای هفته نیز یکبار عرضه شد اما بدون تقاضا ماند.قیمت پایه این محصول پنج‌هزار و ۲۰۱ ریال است.

همچنین همین کارگزاری ۲۰۰ تن جو دامی فریمان را نیز امروز عرضه کرده است. این عرضه نیز به نمایندگی از بازرگانی جبل دماوند صبا از طرف کارگزاری صبا جهاد انجام می‌شود. قیمت پایه این عرضه شش‌هزار و ۹۰۰ ریال است.

در داد و ستدهای روز گذشته رینگ کشاورزی در حالی کنجاله سویا پلیت، ذرت دانه‌ای و گندم دامی روی میز فروش رفت که ۱۰۰ تن ذرت دانه‌ای برزیل به ارزش ۶۹۶ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه تعیین شده برای این محصول هفت‌هزار و ۵۰ ریال بود که در قیمت شش‌هزار و ۶۹۰ ریال معامله شد.

همچنین از ۱۰۰ تن گندم دامی که عرضه شد، ۴۶ تن مورد معامله قرار گرفت که ارزش این معامله نیز ۲۴۱ میلیون ریال است. این در حالی بود که کنجاله سویا پلیت بدون تقاضا روی میز فروش باقی ماند. قیمت پایه این کالا پنج‌هزار و ۲۵۰ ریال تعیین شده بود که بدون رقابلت در همین قیمت مورد معامله قرار گرفت./

 

خبرنگار: مهدیه انوشه

E-910621-02

بازرگانی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.