یک‌چهارم مردم زندگی بدون تلفن‌همراه را غیرممکن می‌دانند

۱۲ تیرماه ۱۳،

از شرکت کنندگان در یک تحقیق خواسته شد لیست ابزاری که می‌توانند برای سه روز از آن‌ها دور شوند را اعلام کنند اما فقط ۳۰ درصد این اشخاص حاضر شدند که برای دوره زمانی یاد شده گوشی هوشمند خود را کنار بگذارند.
 
به گزارش فارس به نقل از ونکوور سان، در British Columbia کانادا از هر ۴ نفری که بین ۱۸ تا ۳۴ سال دارند یک نفر اعلام کرده است که نمی‌تواند بدون تلفن همراه خود زندگی کند.
 
این مطلب از جمله یافته‌های تازه مرکز تحقیقاتی ioamota بوده است که بررسی‌های خود را روی ۸۴۹ نفر انجام داده است.
 
از اشخاصی که در این بررسی حضور یافتند خواسته شد تا لیست ابزاری که می‌توانند به مدت سه روز از آن‌ها دور شوند را اعلام کنند. به نقل از کارشناسان، ۳۰ درصد این اشخاص حاضر شدند که برای دوره زمانی یاد شده گوشی هوشمند خود را کنار بگذارند، اما از بین اشخاصی که ۱۸ تا ۳۴ سال داشتند، تنها ۱۸ درصد اعلام کردند که بدون این دستگاه می‌توانند دوام بیاورند.
 
در مجموع مشخص شد ۵۶ درصد مردم توضیح دادند که حاضرند استفاده از شبکه اجتماعی فیس‌بوک را کنار بگذارند و ۱۷ درصد هم گفتند که چنین کارهایی برایشان کاملا غیرممکن است.
 
این نظرسنجی نشان داد ۸۶ درصد کسانی که بین سنین ۱۸ تا ۳۴ سال به سر می‌بردند صاحب گوشی هوشمند بوده‌اند.
 
در کل مشخص شد که بیش از دو سوم ساکنان منطقه British Columbia در کانادا صاحب گوشی هوشمند می باشند که تعداد آن‌ها نسبت به دو سال قبل دو برابر افزایش یافته است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.