یک اتفاق عجیب دیگر در سینمای ایران

۱۱م آذر ،

مهدی عظیمی میرآبادی سرپرست شورای نظارت و ارزشیابی عنوان کرد: برای برطرف شدن سوء تفاهم های پیش آمده در خصوص فیلم” من مادر هستم” قرار است بدون پائین کشیدن فیلم از اکران اصلاحاتی بر روی فیلم اعمال شود.

خبرگزاری مهر: مهدی عظیمی میرآبادی سرپرست شورای نظارت و ارزشیابی عنوان کرد: برای برطرف شدن سوء تفاهم های پیش آمده در خصوص فیلم” من مادر هستم” قرار است بدون پائین کشیدن فیلم از اکران اصلاحاتی بر روی فیلم اعمال شود.

 مهدی عظیمی میرآبادی سرپرست اداره نظارت و ارزشیابی دربارهٔ تغییر سکانس های پایانی فیلم سینمایی”من مادر هستم” گفت: قرار است پایان بندی این فیلم سینمایی تغییر کند. البته فیلم از اکران پائین کشیده نخواهد شد و به مرور اصلاحاتی را که قرار است صورت گیرد بر روی همه نسخه های فیلم اعمال می گردد!

وی دربارهٔ چگونگی اصطلاحات فیلم گفت: اصلاحاتی که قرار است انجام گیرد به صورت جزئی به تهیه کننده اعلام می گردد و تهیه کننده موظف است ایراداتی را که در پایان بندی فیلم وجود دارد بر طرف کند. این تصمیم برای برطرف شدن سوءتفاهم هایی که دربارهٔ فیلم به وجود آمده گرفته شده است.

وی دربارهٔ اینکه آیا این تصمیم ارتباطی به صحبتهای حجت الاسلام رسایی دربرنامه شب قبل هفت دارد یا خیر گفت: تصمیم بر تغییر پایان بندی فیلم در شورای عالی اکران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته شده که وزیر ارشاد یکی از اعضای این شورا است. بنابراین این نظر که تغییرات اعمال شده به صحبت‌های حجت الاسلام رسایی در برنامه هفت ارتباط پیدا می کند دیگر محلی از اعراب ندارد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.