یک دستگاه پراید در آتش سوخت

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 یک دستگاه پراید در آتش سوخت

یک دستگاه پراید در آتش سوخت

ممتازنیوز: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اراک گفت: یک دستگاه خودرو پراید بر اثر گازگیری غیراستاندارد به صورت کامل در آتش سوخت.

به گزارش ممتازنیوز، عبدالله اسماعیلی اظهار داشت: متاسفانه یک دستگاه پراید به دلیل گازگیری غیراستاندارد گاز مایع در اراک دچار حریق شد و به طور کامل در آتش سوخت.
وی تصریح کرد: این حادثه روز گذشته در تقاطع کمربندی و انتهای خیابان داوران شهر اراک رخ داد که طی آن راننده پراید که به وسیله سیلندر گاز اقدام به سوخت‌گیری کرده بود، ناگهان خودرو دچار حریق شد و در آتش سوخت.
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اراک افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشت.
اسماعیلی با تاکید بر لزوم رعایت نکات ایمنی در هنگام سوخت‌گیری بیان داشت: متاسفانه گاها مشاهده می‌شود برخی از رانندگان برای سوخت‌گیری خودرو بدون مراجعه به مراکز مجاز شخصا اقدام به سوخت‌گیری می‌کنند که به دلیل غیر استاندارد بودن این روش سوخت‌‌گیری، امکان انفجار در این گونه خودروها بسیار بالا است.
به گزارش فارس، وی ابراز امیدواری کرد شهروندان و مالکان وسائط نقلیه قبل از هر اقدامی در مورد حوادث و اتفاقاتی که بر اثر عدم توجه به مقررات و استانداردها در کمین آنهاست تفکر کرده و زمینه بروز این گونه حوادث را برای خود و دیگران مهیا نسازند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.