یک شبکه خبری وهابی: ای نوادگان یزید! حرم زینب را ویران کنید

شبکه خبری وهابی “صفا” که از سوی سازمان اطلاعاتی عربستان تأمین مالی می‌شود و دفاتر اصلی آن در کویت و قاهره و ریاض قرار دارد عناصر ارتش آزاد سوریه را نوه‌های بنی‌امیه در شام خواند و از آنها خواست تا حرم حضرت زینب سلام الله علیها در دمشق را تخریب و ویران کنند.

این شبکه در پیام تحریک‌آمیز و فتنه‌انگیز خود تأکید کرده است: ای نوادگان معاویه بن ابی‌سفیان و ای نوادگان یزید بن معاویه! ای سربازان ارتش آزاد! شما باید “معبد” زینب (ع) را هدف قرار داده و آن را ویران کنید و تمامی قبرهای مانند آن را هم تخریب کنید.

شبکه صفا، همچنین خواستار تخریب حرم حضرت سکینه دختر امام حسین(ع) نیز شد.

پیش از این نیز در راستای اعتقادات وهابی‌ها و سلفی‌ها در اقدامات تروریستی در دمشق، گروه‌هایی تروریستی با عنوان گردان‌های “یزید بن معاویه” و “شمر بن ذی‌الجوشن” تأسیس شده بود.

آمریکا و انگلیس با تحریک عواطف مذهبی و ایجاد فتنه‌های مذهبی در سوریه به دنبال ایجاد حنگ داخلی در این کشور هستند. آنها از گروه‌های ایدئولوگ و تکفیری وهابی نهایت استفاده را می‌کنند و سازمان‌های جاسوسی عربستان و قطر نیز بیشترین نقش را در این راستا ایفا می‌کنند.

وهابیت سعودی با ایجاد شبکه‌های پرتعداد ماهواره‌ای از جمله صفا، وصال، الحق، الحکمه، مکه، ناس، بیان، الخلیجیه، الرحمه و اوطان، دلارهای نفتی خود را در راه ایجاد تفرقه و اختلاف میان امت اسلام هزینه می‌کند.

حرم حضرت زینب(ع) در سوریه، چند هفته قبل نیز هدف حمله‌ای انتحاری قرار گرفته بود. عامل انتحاری قبل از رسیدن به دیوار حرم، با ۵۰۰ کیلوگرم مواد منفجره لو رفت و خود را منفجر کرد. به‌تازگی نیز گروه‌های تروریستی در دمشق سعی در محاصره منطقه زینبیه کرده بودند که نیروهای ارتش سوریه این محاصره را در هم شکسته تروریست‌ها را با تلفات سنگین به عقب راندند. بسیاری از شیعیان ساکن منطقه زینبیه دمشق، طی روزهای اخیر در حرم آن بانوی بزرگوار و نیز حوزه زینبیه پناه گرفته‌اند تا از شر تروریست‌های سلفی و وهابی، در امان باشند.

/۶۲۳۰۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.