یک شرکت ایتالیایی اسپانسر پیراهن تیم ملی

۰۷اردیبهشت،

دبیر کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال از مذاکرات نهایی‌اش با یک شرکت تولید کننده لباس ورزشی ایتالیایی برای تحت پوشش قرار دادن تیم‌های ملی خبر داد.

ممتازنیوز: دبیر کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال از مذاکرات نهایی‌اش با یک شرکت تولید کننده لباس ورزشی ایتالیایی برای تحت پوشش قرار دادن تیم‌های ملی خبر داد.

عباس ترابیان دربارهٔ وضعیت اسپانسر پیراهن تیم ملی فوتبال در آستانه سه دیدار نهایی این تیم در انتخابی جام جهانی برزیل، اظهار کرد: دو هفته‌ قبل در امارات با یک شرکت نامدار ایتالیایی تولید کننده لباس‌های ورزشی مذاکره خوبی داشتم. مسئولان این شرکت بسیار ابراز علاقه کردند که تمام تیم‌های ملی فوتبال ایران را تحت پوشش خود قرار دهند.

وی ادامه داد: اگر مشکل خاصی پیش نیاید و کسی جلوی عقد قرارداد سنگ اندازی نکند، به زودی قرارداد رسمی با این شرکت امضا می‌شود.

ترابیان همچنین گفت: با شرکت پخش کننده بازی‌های تیم ملی هم برای دریافت حق پخش به توافق رسیدم که به زودی قرارداد آن هم به امضا می‌رسد.

دبیر کمیته‌ بازاریابی فدراسیون فوتبال در پایان قرارداد اسپانسرینگ شرکت هواپیمایی آسمان را با فدراسیون فوتبال که چندی است در خبرها رسانه‌ها مطرح می‌شود، ” در حد حرف” دانست و گفت: که هنوز قراردادی رسمی بین طرفین اضافه نشده است. 

http://media.isna.ir/content/7-710.jpg/6

ایسنا


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.