یک فعال سیاسی: رسانه ملی فراجناحی عمل کند

۱۵اردیبهشت،

رییس ستاد انتخاباتی جبهه پیشگامان خدمت به خانواده‌های ایران اسلامی تاکید کرد: رسانه ملی باید در راستای بصیرت‌افزایی مورد تاکید مقام معظم رهبری تلاش کند.

حمیدرضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با بیان اینکه “در آستانه انتخابات پیش رو، صداوسیما نقش موثری خواهد داشت”، افزود: رسانه ملی باید تلاش کند با حمایت نکردن از یک کاندیدای خاص و فراجناحی عمل کردن و نیز فعالیت و برنامه‌سازی در راستای آگاهی بخشی به مردم و افزایش امید در آنها، مردم را به شرکت پرشور در انتخابات و خلق یک حماسه سیاسی دعوت و ترغیب کند.

وی با بیان اینکه “بصیرت‌افزایی یکی از مواردی است که مقام معظم رهبری همواره به آن تاکید داشته‌اند”، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه به ایام انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می‌شویم، رسانه ملی باید تلاش کند که در راستای تاکیدات ولایت فقیه جهت افزودن بصیرت مردم عمل کند.

موسوی ادامه داد: صداوسیما می‌تواند با برنامه ساختن از تمام کاندیداها، فرصت بیان مواضع و گفتمان را به آنها بدهد تا مردم بتوانند از این کاندیدای شناخت روشنی بدست آورند.

این فعال سیاسی در پایان تصریح کرد: اگر رسانه ملی در انتخابات پیش رو به اصل گفتمان ولایت فقیه و قانون اساسی عمل کند، قطعا عملکردی خواهد داشت که نه تنها رهبری بلکه خانواده‌های شهدا، ایثارگران و مردم نیز از رسانه ملی قدردانی خواهند کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.