یک مدال برنز دستاورد ملی پوشان ایران

۱۵ام بهمن ،

رقابتهای بین المللی جودو گرجستان با مدال برنز جواد محجوب به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، رقابتهای جودو گرجستان در حالی به کار خود پایان داد که یک مدال برنز، یک مقام پنجمی و یک مقام هفتمی از آن ملی پوشان کشورمان شد.

 جواد محجوب تنها مدال آور ایران در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی حریفانی از گرجستان و روسیه را پشت سر گذاشت، وی در مرحله نیمه نهایی با دادن یک امتیاز “وازاری” به “لاشا گورولی از گرجستان شکست را پذیرا شد  و به گروه بازنده ها رفت. محجوب در گروه بازنده ها “سیرجنیکس” از مجارستان را در  ۳۸ ثانیه ضربه فنی کرد و به مقام سومی مسابقات دست یافت.

امیر قاسمی نژاد، دیگر نماینده کشورمان در وزن منفی ۸۱ کیلوگرم در گروه بازنده ها به مصاف “سوکنیای” نفر ۳۴ رنکینگ جهانی از مجارستان رفت و با کسب یک امتیاز “یوکو” به یک قدمی مدال برنز رسید، ولی به سبب مصدومیت از ادامه مبارزه بازماند و به مقام پنجمی قناعت کرد. وی خریفانی از گرجستان و رومانی را نیز از پیش روی برداشته بود.

محمد جمالی نماینده وزن منفی ۹۰ کیلوگرم نیز که در اولین پیکار خود حریف بلاروسی را شکست داده بود، در دور دوم نتیجه را با یک امتیاز “یوکو” به “مراد رجبلی” از آذربایجان واگذار کرد و همانند علی محمدنیا از گردونه رقابتها خارج شد.

لازم به ذکر است در رقابتهای روز اول الیاس علی اکبری دیگر نماینده کشورمان با رقابت در گروه بازنده ها عنوان هفتمی این دوره از رقابتها را کسب کرد.

مسابقات بین المللی جودو  گرجستان در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن به میزبانی تفلیس برگزار شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.