یک مدرس حوزه علمیه ساوه: بدون فداکاری‌های زینب (س)، حماسه کربلا به فراموشی سپرده می‌شد

۰۷م آذر ،

1-1611.jpg

یک مدرس حوزه علمیه ساوه با بیان واقعه کربلا و پیام‌های آن گفت: قیام عاشورا دایره‌ای است که دو نیمه دارد. یک نیمه آن را امام حسین(ع) و نیمه دوم آن را حضرت زینب(س) پیش بردند و اگر فداکاری‌های زینب نبود حماسه کربلا به فراموشی سپرده می‌شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه مرکزی، حجت‌الاسلام غلامرضا رضازاده در مراسم سوگواری ایام اسارت اهل بیت اباعبدالله الحسین (ع) ادامه داد: در واقع نیمه دوم دایره کربلا زنان می باشند و آنان می باشند که کربلا و عاشورا را تکمیل کردند. این یکی از دلایلی است که امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی روی خانواده و به ویژه زنان تاکید و برنامه‌ریزی می‌کنند تا از این راه علیه ایران فعالیت کرده اهداف و مقاصد خود را اجرا کنند.

وی افزود: در کربلا دین اسلام به اوج غربت رسید و امام حسین(ع) دوباره اسلام را زنده کرد. قیام حسین بی علی سبب شد بعد از ایشان دیگر هیچ یک از حکام به صورت علنی اقدامی علیه امامان شیعه انجام ندهند.

این مدرس حوزه علمیه ساوه اظهار کرد: هنگام ظهور امام زمان(عج) چهار دسته زنان ایشان را یاری می‌کنند؛ گروه اول ۵۰نفر از زنانی که معاصر امام زمان می باشند. گروه دوم ۱۳نفر جبهه امداد رسانی می باشند. گروه سوم کسانی که دعای عهد را بین الطلوعین می‌خوانند و گروه بعدی کسانی که با حضرت عیسی(ع) رجعت می‌کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.