یک مدیرکل سابق در خراسان شمالی دستگیر شد

دادستان بجنورد از بازداشت یک مدیرکل سابق استان به علت جرایم مالی و سو استفاده از بیت المال خبر داد.

یک مدیرکل سابق در خراسان شمالی دستگیر شد

به گزارش ممتاز نیوز، سید جواد ایلالی اظهار داشت: یکی از مدیران کل سابق خراسان شمالی بازداشت شد.

دادستان بجنورد ادامه داد: این مدیر خاطی به موجب گزارش مراجع نظارتی و در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های اولیه، مرتکب جرایم مالی و سو استفاده از بیت المال شده بود که با توجه به مستندات ارائه شده، روز گذشته تحت تعقیب قضائی قرار گرفت و دستگیر شد.

وی گفت: در این خصوص پرونده قضائی تشکیل شده و مراتب در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان مطرح رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی افزود: نوع و ماهیت اتهامات انتسابی به متهم و دیگر ابعاد مختلف این پرونده و نیز شناسایی دیگر ایادی احتمالی مرتبط با این موضوع در دست بررسی است و اخبار تکمیلی با ذکر جزئیات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

ایلالی با تأکید بر ضرورت صیانت از حقوق عامه و حفاظت از بیت‌المال به عنوان رسالت ذاتی دستگاه قضائی به متعرضین به بیت‌المال هشدار داد و عنوان کرد: در حال حاضر در شرایط خاص و ویژه‌ای قرار داریم و معیشت مردم و حوزه مسائل اقتصادی از اهمیتی خاص برخوردار است لذا اجازه نمی‌دهیم عده‌ای با سوءاستفاده جایگاه خود هم قانون را زیرپا بگذارند و هم برای نظام و حاکمیت هزینه تولید و تحمیل کنند و از طرف دیگر با فرصت طلبی، منافع شخصی را به حقوق دیگران ترجیح دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خاطرنشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیران مجرم و متخلف جایی در دستگاه‌های اجرایی ندارند و در هر مقام و مسندی که باشند اقدامات آنها مورد رصد قرار داشته و با برخورد جدی دستگاه قضائی مواجه خواهند بود.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.