یک نماینده اصولگرا: دولت تازه از اشخاص شایسته در کابینه استفاده کند

۰۱ تیرماه ۱۳،

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر تعامل ویژه دولت و مجلس، افزود: دولت تازه باید برای تحقق اهداف و برنامه‌های خود از اشخاصی که شایستگی دارند استفاده کند.

فرهاد بشیری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به اینکه رییس‌جمهور منتخب شعارهایی را در برنامه‌های خود اعلام کرده‌اند، گفت: آقای روحانی با توجه به اینکه برای ورود به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری برنامه‌هایی را اعلام کرده است انتظار می‌رود در حرکت خود تلاش کند تا در انتخاب اعضای کابینه نیز به آنچه که مطرح کرده جامه عمل بپوشاند.

وی با تاکید بر اینکه برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت آینده باید اشخاصی که شایستگی دارند انتخاب شوند، اظهار کرد: از دولت نیز انتظار می‌رود که از تمام ظرفیت‌ها و نیروهای متخصص و باتجربه استفاده کند و به نظر می‌رسد اگر مولفه‌های شایستگی و تخصص و تجربه را برای کابینه در نظر گیرد می‌تواند به تحقق برنامه‌ها و خدمت به مردم بینجامد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین با توجه به شعار اعتدالی که رییس‌جمهور منتخب در برنامه‌های خود اعلام کرده به نظر می‌رسد که در انتخاب اعضای کابینه از تمامی طیف‌ها و گروه‌های سیاسی استفاده کند و در این صورت طبیعی است که به دنبال اشخاص کارآمد، چابک و سرزنده می‌گردد.

بشیری در ادامه به تعامل دولت با مجلس تاکید کرد و افزود: همان‌طور که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی سوگند یاد می‌کنند که به قانون و اصول پایبند بوده و با توجه به اینکه منتخب مردم می باشند به مردم خدمت کنند رییس‌جمهور نیز سوگند یاد می‌کند که در خدمت مردم فعالیت کند بنابراین هم دولت و هم مجلس متعلق به مردم می باشند.

وی افزود: بنابراین دولت و مجلس نیز باید به گونه‌ای حرکت کنند که مطالبات و خواسته‌های مردم فراهم شود لذا با توجه به فضایی که در کشور حاکم خواهد شد این دو نهاد روابط کاری دقیق‌تر و جامع‌تری خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.