یک نماینده مجلس:حملات وحشیانه‌ رژیم صهیونیستی iبه غزه نتیجه‌ خوبی عاید این رژیم نخواهد کرد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

1-1287.jpg

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که حملات وحشیانه‌ی رژیم صهیونیستی این بار نتیجه‌ی خوبی عاید این رژیم نخواهد کرد، گفت: سران رژیم صهیونیستی در آستانه‌ی انتخابات iبه دنبال کسب موفقیت و تکیه بر آن می باشند.

سید باقر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره iبه این‌که در ادامه‌ی نسل‌ کشی مسلمانان در منطقه و اشغال اراضی، رژیم صهیونیستی مجددا iبه غزه حمله کرده است، خاطرنشان کرد: در تازه‌ترین حرکت این رژیم بخش قابل توجهی از نوار غزه و مردم بی‌گناه آن را مورد حمله قرار داده است.

وی تصریح کرد: نتانیاهو و سران رژیم صهیونیستی در آستانه‌ی انتخابات می‌خواهند روحیه‌ی جنگجویانه خود را نشان دهند و موفقیتی iبه دست بیاورند و بر آن تکیه بزنند. بنابراین این بازی را آغاز کرده‌اند.

این عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که البته این بار شرایط فرق می‌کند و نیروهای مقاومت توان مقابله با این حرکت ها را دارند، گفت: مقاومت و حزب‌الله نشان دادند که از توان موشکی بالایی برخوردارند و حتی توان آنها بسیار فراتر از وقت جنگ ۳۳ روزه استT بنابراین این بار نتیجه‌ی خوبی عاید رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

حسینی با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی iبه غزه، تاکید کرد: آنها علی‌رغم اشغال سرزمین فلسطین دنبال گسترش اشغال‌گری‌های خود می باشند و iبه نسل‌کشی خود ادامه می‌دهند.

وی هم‌چنین با بیان این‌که مرسی رییس‌جمهور مصر اهداف انقلابیون را دنبال خواهد کرد، گفت: این‌که وی سفیر خود را از رژیم صهیونیستی فراخوانده نشان‌دهنده این موضوع است و قطعا حمایت مردم و دولت مصر را از مقاومت شاهد خواهیم بود و این نشانگر تداوم بیداری اسلامی و پیروزی مقاومت خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.